EclipX
Legacy Member
Hello, jullie kennen me hier ondertussen al, van de verschillende thread's over deze site. Maar een maandje geleden ben ik begonnen met een nieuwe website te maken, het moest simpel zijn & overzichtelijk.
Nu heb ik proberen te doen, met behulp van DreamWeaver & Photoshop.
Spijtig genoeg heb ik niet genoeg kennis van php of een andere taal, voor het in die taal te maken, dus alles is in html gemaakt.
Meeste werk was natuurlijk, voor een heleboel artikelen per categorie daar te zetten & de nodige info opzoeken.
Ik weet dat de code crappy is, dus daar moet ge me niet op herinneren, zeg me gewoon wat je vind van de layout, inhoud, overzichtelijkheid, etc..
Grtx & Thx
Site: http://www.deno.be
Dit is de oude website, vinden jullie de website die nu online staat, beter of slechter?
http://www.deno.be/old/
Nu heb ik proberen te doen, met behulp van DreamWeaver & Photoshop.
Spijtig genoeg heb ik niet genoeg kennis van php of een andere taal, voor het in die taal te maken, dus alles is in html gemaakt.
Meeste werk was natuurlijk, voor een heleboel artikelen per categorie daar te zetten & de nodige info opzoeken.
Ik weet dat de code crappy is, dus daar moet ge me niet op herinneren, zeg me gewoon wat je vind van de layout, inhoud, overzichtelijkheid, etc..
Grtx & Thx
Site: http://www.deno.be
Dit is de oude website, vinden jullie de website die nu online staat, beter of slechter?
http://www.deno.be/old/



.