Archief - OTHER: Deno Computers, New Site, Check

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EclipX

Legacy Member
Hello, jullie kennen me hier ondertussen al, van de verschillende thread's over deze site. Maar een maandje geleden ben ik begonnen met een nieuwe website te maken, het moest simpel zijn & overzichtelijk.

Nu heb ik proberen te doen, met behulp van DreamWeaver & Photoshop.

Spijtig genoeg heb ik niet genoeg kennis van php of een andere taal, voor het in die taal te maken, dus alles is in html gemaakt.

Meeste werk was natuurlijk, voor een heleboel artikelen per categorie daar te zetten & de nodige info opzoeken.

Ik weet dat de code crappy is, dus daar moet ge me niet op herinneren, zeg me gewoon wat je vind van de layout, inhoud, overzichtelijkheid, etc..


Grtx & Thx

Site: http://www.deno.be


Dit is de oude website, vinden jullie de website die nu online staat, beter of slechter?

http://www.deno.be/old/

Black Night

Legacy Member
- Kleuren passen vrij goed bij elkaar
- Teveel images. Veel images kan je gemakkelijk door css vervangen. Dit zal zowiezo de laadtijd verkorten.
- Links en rechts van de tab zou ik de | | weg doen. Als je echt een zwarte lijn wil => border in css een andere kleur geven.
- Poll komt niet volledig op het scherm (onderkant lijkt foetsie)
- Het menu vind ik niet uitstekend, maar ik weet zelf niet wat eraan scheelt :/

Over het algemeen vind ik het wel ok. Probeer die zaken toch nog aan te passen :)

EclipX

Legacy Member
Ok bedankt, je moet wel weten, dat die website nog maar sinds gisteren online staat, dus het mogelijk is dat er fouten op zitten, die ik zal fixen

bludgeoned

Legacy Member
Ivm het menu.
Ik vind het een beetje te klein, al is het moeilijk uit te leggen wat er aan scheelt.
Voor de rest een enorme verbetering tov vorige keren.

Rvl

Legacy Member
Als ge u site ooit dynamisch zou willen maken wat een pak tijd bespaard om telkens te updaten in de toekomst kan je me altijd een seintje geven

|t3st

Legacy Member
Rvl zei:
Als ge u site ooit dynamisch zou willen maken wat een pak tijd bespaard om telkens te updaten in de toekomst kan je me altijd een seintje geven
idem ^^

EclipX

Legacy Member
Ja, dat zou ik ook wel willen, want als ik bv een categorie wil bijzetten in dat drop down menu of iets dergelijks, moet ik 400 PAGINA'S apart, één voor één wijzigen, en dat is volkomen kut :D

Bertold

Legacy Member
EclipX zei:
Ja, dat zou ik ook wel willen, want als ik bv een categorie wil bijzetten in dat drop down menu of iets dergelijks, moet ik 400 PAGINA'S apart, één voor één wijzigen, en dat is volkomen kut :D

ik hoop dat ge niet serieus zijt :oink:

maar ik vrees er voor :doh: :wtf:

lol zo vlug mogelijk dynamisch maken dus ;)

EclipX

Legacy Member
ja, ik ben serieus, realy, heb het gisteren moeten doen, categorie stond erop als "Printers All Ine One" & het moest "Printers All In One" zijn, da was ongeveer 2 uur werk :-/

Xavez

Legacy Member
Holy fuck mat, respect voor het werk alleen al :D. That's what I call patience :p.
Lay-out zit wel snor! (ik durf haast niets anders zeggen en vraag me ook wel een beetje het nut van deze thread af, gezien je moeilijk nog iets kan gaan veranderen...)

EclipX

Legacy Member
Ja ik weet het, bv een paar posts hierover, van die afbeeldingen naar css gaan zetten, maarja, dan moet ik dat 400x gaan aanpassen, en kheb hier niet echt zin in,

kzou meer willen weten, wa jullie bv vinden van de inhoud & layout

Bram

Legacy Member
op wa padding voor de nieuwsbrief na vinnek de oude beter de nieuwe is te klein imo

borisson_

Legacy Member
zou percies ook wel dynamisch maken, en kan het zijn da u zwarte balk v u menu andere gradient is dan dien roden van u menu ??

ik zou dezelfde afbeelding gebruiken voor u polltje

omfg

Legacy Member
de nieuwe layout is niet mis, maar het mist iets vind ik.. mss een achtergrondafbeelding/pattern?
de oude heeft meer uitstraling vind ik

DeMoN

Legacy Member
t'Zou véél praktischer zijn moest de layout verticaal uitrekken zodat alle systemen e.d. onder elkaar komen te staan.. zo is't enorm onduidelijk en moet ge eerst 50x klikken voor ge het gewenste item kunt bezien :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan