Gamefactor
Legacy Member
Voor ons nieuw bedrijf zijn we bezig een logo te laten ontwerpen en nu heeft de ontwerper mij een aantal logo's toegestuurd.
Ik zou graag eens jullie mening weten, welk logo jullie het beste vinden, omdat het voor mij persoonlijk een moeilijke keuze is omdat ik er wel meerdere mooi vind.
Hier vind je de logo's:
Http://www.axonet.be/logos.png
Groetjes,
Dries
Ik zou graag eens jullie mening weten, welk logo jullie het beste vinden, omdat het voor mij persoonlijk een moeilijke keuze is omdat ik er wel meerdere mooi vind.
Hier vind je de logo's:
Http://www.axonet.be/logos.png
Groetjes,
Dries
. Maar voor de prijs die op haar site staat mag je niet klagen denk ik (alhoewel). If I have to take a pick... 1 of 9 
? Vind er persoonlijk geen bal aan + gebruikt ze nog eens op elke site die ze maakt (i)frames. Van onwetendheid gesproken.