Op zich ben ik niet zo'n fan van de geel en groene combinatie. Ik heb zo'n gevoel dat het geel het groen opslokt. Maar dat kan je waarschijnlijk oplossen door:
- De line-height op je tekst groter te maken (spatiëring tussen lijnen)
- Uw font een pixje groter te maken (ik werk met ie en px is daar een vaste waarde)
Bij uw menu wil je precies alle knoppen evenlang houden, maar zo'n schande is het toch niet als je Equipment en Pictures schrijft waardoor je menu verschillende lengtes krijgt?
Uw contentarea van het nieuws leunt naar links, komt wat vreemd over dat er rechts zo'n deel overblijft, kan je beter gewoon aan elke kant 10 pixels of dergelijke overlaten dat dat mooi in het midden staat.
Op vlak van code, ik zie dat je al styles gebruikt, wat al een goed begin is, maar je werkt nog steeds met tables. Ik neem mezelf hier voor om het enkel maar op deze manier te zeggen. Als je zin hebt en het héél correct wilt doen moet je eigenlijk die html 4.01 laten vallen en overstappen op xhtml 1.0/1.1.
Trouwens.. Wat wou ik nu nog zeggen.. Ahja, als ge links hebt naar pagina's die niet werken kan je best gewoon <a href="#">..</a> gebruiken, want nu kom je constant op die telenet-pagina uit, which is annoying.