Archief - LAYOUT: Personal website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
Op zich ben ik niet zo'n fan van de geel en groene combinatie. Ik heb zo'n gevoel dat het geel het groen opslokt. Maar dat kan je waarschijnlijk oplossen door:

- De line-height op je tekst groter te maken (spatiëring tussen lijnen)
- Uw font een pixje groter te maken (ik werk met ie en px is daar een vaste waarde)

Bij uw menu wil je precies alle knoppen evenlang houden, maar zo'n schande is het toch niet als je Equipment en Pictures schrijft waardoor je menu verschillende lengtes krijgt?

Uw contentarea van het nieuws leunt naar links, komt wat vreemd over dat er rechts zo'n deel overblijft, kan je beter gewoon aan elke kant 10 pixels of dergelijke overlaten dat dat mooi in het midden staat.

Op vlak van code, ik zie dat je al styles gebruikt, wat al een goed begin is, maar je werkt nog steeds met tables. Ik neem mezelf hier voor om het enkel maar op deze manier te zeggen. Als je zin hebt en het héél correct wilt doen moet je eigenlijk die html 4.01 laten vallen en overstappen op xhtml 1.0/1.1.

Trouwens.. Wat wou ik nu nog zeggen.. Ahja, als ge links hebt naar pagina's die niet werken kan je best gewoon <a href="#">..</a> gebruiken, want nu kom je constant op die telenet-pagina uit, which is annoying.

Bertold

Legacy Member
vind ik ook vervelend : uw achtergrond die is veel te druk om een of andere reden keb moeite om mij op dn tekst te focussen. Dat ligt waarsch. ook aan de kleurcombinatie gewoon beetje alles tesamen zorgt voor het onleesbaar effect.

Verder: het is ook niet meer echt de moeite om die html 4.01 validation te doen het is interessanter om hem xhtml 1.0 valid te maken
Voor de rest: er is nog werk aan maar toch al op het goeie spoor

Black Night

Legacy Member
Zoals reeds gezegd: rechts is er een te grote lege blok. Centreren of blok verbreden zou dit oplossen.

Menu: misschien de blokjes als link plaatsen ipv enkel de tekst.

Verder vind ik het wel ok :)

PapaGanz

Legacy Member
Heb er wat meer "content" opgezet zodat het oranje niet zo overweldigend is, en wat meer gecentreerd.

Quilombo

Legacy Member
alles wat zero zei
+ ik word mottig van dien achtergrond, dat patroon moet minder contrast hebben met t gele, of moet wat vergroot worden :unsure:

Bram

Legacy Member
da oranje is gelijk vree afleidend... zoals bt belgium al zei...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan