Archief - INFO: ISO50 poster te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Erinyes

Legacy Member
Normaal gezien zet je een aanbieding in het Buy&Sell forum, dat weet ik, maar dit is een zeer specifieke poster, waarvoor het doelpubliek zich hier in het gfx forum bevindt. Daarom staat de topic hier.

Wat?
een poster, getiteld: Ergonine
door ISO50
is al ingekaderd compleet met passe partout, kader is simpel hout, van lichte kleur

Prijs:
bieden vanaf €10, meeneemprijs €20 (excl verzending uiteraard)

Liefst afhalen natuurlijk, aangezien het breekbaar materiaal is en de verzendingskosten redelijk hoog liggen.
Afhalen kan in regio Brugge/Gent.

Reden van verkoop:
Het past nie meer bij het interieur van mijn kamer. Als vrouw let je op zo'n dingen :p

edraket

Legacy Member
Hoeveel zouden de verzendingskosten bedragen? Of waar in Gent zou ik die dan kunnen afhalen?

Erinyes

Legacy Member
Het is mogelijk om iets af te spreken, station korenmarkt of andere openbare plaatsen...

Erinyes

Legacy Member
De aanbieding geldt nog steeds. Er kan zeker iets geregeld worden in centrum Brugge.

gravendelver

Legacy Member
€20 excl = meeneemprijs

kwestie van zeker te zijn :)

Kzie je wel op msn voor af te sreken

grz,
grave

ZeeraaR

Legacy Member
De meeneemprijs geldt alleen tot er een bod gegeven is imo.
zolang er geen bod geweest is, kun je de meeneemprijs pakken en heb je het. vanaf het eerste bod geldt die niet meer, en moet je maar opbieden tegen mekaar.
Op het verkoop forum regelen ze dat ook mis. Maar ik er daar geen woorden aan vuil maken :p

*edit* spellingfouten :$

gravendelver

Legacy Member
ZeeraaR zei:
De meeneemprijs geldt alleen tot er een bod gegeven is imo.
zolang er geen bod geweest is, kun je de meeneemprijs pakken en heb jet het. vanaf het eerste boed geldt die niet meer, en moet je maar opbieden tegen mekaar.
Op het verkoop forum regelen ze dat ook mis. Maar ik er daar geen woorden aan vuil maken :p

Ik snap uw redenering niet maar goed, lees de regels van buy it & sell it en ge zult er wijzer van worden. Meeneemprijs is gewoon de directe verkoopprijs, simple as that. En da vind ek dan soms nog het lulligst, sommigen proberen het onderste uit de kan te halen en op te bieden per euro terwijl ge toch weet dat als er een meeneemprijs staat en ge wilt het echt dat ge die dan gewoon biedt ipv te proberen een euro uit te sparen. Just my two cents, deze thread hoorde hier zoweizo niet echt thuis.

ZeeraaR

Legacy Member
kort voorbeeldje

bieder a: €10
bieder b: €11
bieder a: €12
...
bieder c: meeneemprijs
verkoper: verkocht!

Dat kan niet. a en b moeten ook nog een kans krijgen aangezien zij begonnen zijn met bieden.
Meeneemprijs kan alleen geboden worden als eerste bod.
Dus, ofwel bied je de meeneemprijs en heb je gewonnen. Ofwel begin je gewoon te bieden (kans dat je meer of minder betaald dan de meeneemprijs) en vervalt de meeneemprijs. 1 bod => meeneemprijs vervalt. Dat staat in de regels zo trouwens ook (heb het daarnet gecontroleerd) alleen kan het nogal mis geinterpreteerd worden. Check trouwens eBay, daar werken zo ook zo.

*edit* bij eBay heet dit "nu kopen"
Wanneer het object in de vorm van een veiling wordt aangeboden, wordt de optie Nu kopen alleen weergegeven als er nog geen bod is uitgebracht of als de minimumverkoopprijs nog niet is geboden (bij veilingen met een minimumverkoopprijs). Dit betekent dus dat je snel moet reageren als iemand een bod heeft uitgebracht op een object met een Nu kopen-prijs.
bron:
http://pages.benl.ebay.be/help/ebayexplained/buying/index.html
http://pages.benl.ebay.be/help/buy/buyer-bin.html

Ik zeg maar hoe "meeneemprijs" ineen zit. Jullie doen voor mijn part kullie goesting. Het is aan de verkoper om ermee te doen wat hij wil. € 20 aannemen, of risco lopen dat hij minder of meer krijgt.

gravendelver

Legacy Member
dit is geen ebay, maar telenetgames forum, ook geen rommelmarkt zoals ik vandaag al heb moeten aanhoren :)

Lo_fi

Legacy Member
Tja meemneemprijs...als ik 21 € zeg is dat syteempje weer volledig onderuit gehaald toch?

ZeeraaR

Legacy Member
Lo_fi zei:
Tja meemneemprijs...als ik 21 € zeg is dat syteempje weer volledig onderuit gehaald toch?
Ofwel ben je de eerste en zeg je meeneemprijs. Dat is het van jou. Veiling afgesloten. Punt.
Ofwel begin je onder de minimumprijs te bieden. Zegt iemand meeneemprijs dan is het van hem. Vanaf het eerste bod boven de minimumprijs vervalt de meeneemprijs.
Ofwel bied je de minimumprijs. Meeneemprijs vervalt meteen.

Lo_fi

Legacy Member
Basicly zo (fucking complicated btw):

minimum is 10, meeneem is 20..

- 1ste bieder zegt 20€. Gedaan.
- 1ste bieder zegt 8 €, 2de zegt 20€. afgelopen
- Hier was 1ste bod 15€ dus geen meeneemprijsgedoe meer.

Ik snap het :D

enj0i^

Legacy Member
swel een prachtige poster, weet iemand waar je zulke dingen in gent kunt kopen?

Erinyes

Legacy Member
`SeriOUs zei:
What's your point? Het is dezelfde afbeelding als mijn eerste post. Als je mijn foto bekijkt (die ik zelf genomen heb) dan zie je dat er toch een verschil in zit, bv in de kleuren van de regenboog, die zijn omgekeerd, en de patronen net onder die regenboog...

Het lijkt er heel sterk op maar het is nog net iets anders. Hoe dat komt, geen idee, maar het zijn wel degelijk 'echte' ISO50 posters.. :) Ik kan misschien even zoeken naar het bedankingskaartje van ISO50 als echtheidscertificaat of zo (daar staat ook een mooie print op)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan