Ik vind dat deze browser ongelofelijk lekker loopt.
Als ik adblock plus en een paar andere plugins hierop kon installeren, werd dit direct mijn standaard browser.
Het is natuurlijk nog maar een beta. Hopelijk komt er ondersteuning voor plugins en misschien wat meer instellingen.