Mr. Humphries
Legacy Member
Even dit opnieuw terug oprapen. Aangezien ik de thread niet meer vind, heb ik er maar een nieuwe gemaakt.
Even ter info: wat hadden we allemaal gepland? Een bijeenkomst voor de geïnteresseerden in fotografie om samen wat foto's te trekken en ideeën en ervaringen uit te wisselen, ook bij een glas schuimend nat.
Waar? Doel
Wanneer? Zondag, 28 September, 14.00u?
Wie? Iedereen die wil (zie ook de poll, om te bevestigen)
Hoe? Camera anyone?
Meer voorstellen?
Shoot!
niet op mij ...
Even ter info: wat hadden we allemaal gepland? Een bijeenkomst voor de geïnteresseerden in fotografie om samen wat foto's te trekken en ideeën en ervaringen uit te wisselen, ook bij een glas schuimend nat.
Waar? Doel
Wanneer? Zondag, 28 September, 14.00u?
Wie? Iedereen die wil (zie ook de poll, om te bevestigen)
Hoe? Camera anyone?
Meer voorstellen?
Shoot!
niet op mij ...



