Archief - DJ Website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iTzStevee

Legacy Member
JOB of REQUEST :)

Iemand die voor mij een DJ website kan maken...

Is niet professioneel, dus moet niet al te veel kosten bij voorkeur..

Ik lees het hier wel ;)

Groetjes

koebeest

Legacy Member
Dat is wel een enorm korte beschrijving eh. budget, stijl, muziekstijl,... xD

GregoryCo

Legacy Member
Ik heb ook wel interesse als het enkel (x)html en css is. Graag wat meer uitleg van wat er allemaal moet opkomen :)

iTzStevee

Legacy Member
Er zou gewoon een menu moeten komen in de trend van :

Home (met News) op
Biografie
Discografie
Agenda/Shedule
Links (naar andere DJ websites)
etc..

Graag zou ik het "nieuws" ( al dan niet met een foto'tje links van het nieuws ) zelf kunnen bewerken, en ook de agenda op een vrij makkelijke manier

Muziekstijl is "harde muziek", om het zo te beschrijven. Het mag een vrij donkere site zijn, maar toch klassevol op een bepaalde manier :)

Goede voorbeelden zijn bv.

DJ Q-IC
DJ Ghost

qua design dan, het moet helemaal niet zo "flashy" zijn..
eventueel een klein detailke wanneer je "over het menu" gaat, mag bv wel

Mijn budget is echt niet al te groot, en het is niet "professioneel" dat ik DJ, gewoon af én toe, en vaak niet tegen een vergoeding (om naambekendheid te vergaren )

Laat maar weten wat de mogelijkheden zijn

groetjes

adrianhates

Legacy Member
als ge iets wilt zoals in uw voorbeelden , dan moet ge ni afkome met " Het mag ni teveel kosten "..
zzz

iTzStevee

Legacy Member
het design is daar echt wel makkelijk hoor.. tga ni om de flash, maar gewoon om de patronen en lay out enzo :)

fireflymr

Legacy Member
D-Fekt zei:
qua design dan, het moet helemaal niet zo "flashy" zijn..
eventueel een klein detailke wanneer je "over het menu" gaat, mag bv wel

adrianhates zei:
als ge iets wilt zoals in uw voorbeelden , dan moet ge ni afkome met " Het mag ni teveel kosten "..
zzz

Ne keer lezen zou u goed doen.

adrianhates

Legacy Member
fireflymr zei:
Ne keer lezen zou u goed doen.
nu ni belachelijk doen he
mja gij bouwt uw website nog met tables op..
1.
Hij wilt het niet zo flashy! MAAR wel zoon design.. Het design op zich is al duur genoeg..
Ik heb het goed gelezen, gij wss ook maar verkeerd geïnterpreteerd.

2.
Graag zou ik het "nieuws" ( al dan niet met een foto'tje links van het nieuws ) zelf kunnen bewerken, en ook de agenda op een vrij makkelijke manier

Sorry maar dan gaat ge der ni komen met een budget van 50-100 euro ze
( 50 - 100 euro neem ik aan dat een " zo weinig mogelijk budget is "?

Curahee Q

Legacy Member
Inderdaad want dan komt er al PHP bij kijken met eventueel een CMS.

Xavez

Legacy Member
I don't get it. Maak een gratis account aan op vi.be of op Virb.com, customize er wat en en hupla: het heeft u gene frank gekost. Ik neem aan dat gij ook graag "voor zo weinig mogelijk geld" gaat draaien? :).

deathsythe

Legacy Member
Xavez zei:
I don't get it. Maak een gratis account aan op vi.be of op Virb.com, customize er wat en en hupla: het heeft u gene frank gekost. Ik neem aan dat gij ook graag "voor zo weinig mogelijk geld" gaat draaien? :).

moest ge eventueel blind zijn; "en vaak niet tegen een vergoeding (om naambekendheid te vergaren )"

Xavez

Legacy Member
deathsythe zei:
moest ge eventueel blind zijn; "en vaak niet tegen een vergoeding (om naambekendheid te vergaren )"

Ik denk dat ik, indien ik blind was, er wellicht niet had overgelezen :).

Anyho, virb.com, myspace.com, vi.be, ... zijn allemaal goeie, gratis oplossingen :).

(en maak me niet wijs dat een website ook maar van enig nut is als je niet van plan bent jezelf te promoten als deejay)

Brick Top

Legacy Member
Je moet echt wel hardop durven zeggen wat je budget is hoor. 'Zo weinig mogelijk.' is vaak hé... maximum €100? Maximum €500? Geef je budget zodat men tenminste duidelijk kan zeggen wat mogelijk is voor dat budget en wat niet. Just a tip. :p

En naar mijn bescheiden mening is €150 vrij weinig als je er een deftige website voor in de plaats krijgt.

Edit: Zoals Xavez zegt, als DJ is een website tof om 'mee uit te pakken' maar in de meeste gevallen voegt het niets toe aan het ganse myspace concept. Maar dat is ook maar mijn mening en is uiteraard jouw goed recht om een eigen website te willen.

dJeez

Legacy Member
Wat Xavez zegt of vraag aan een bevriend designer om u (als vriendendienst) een Drupal/Wordpress template te maken - of zoek een gratis template - installeer het boeltje en je bent zo goedkoop mogelijk bediend.

BTW Beide referenties die je opgeeft zijn overduidelijk door dezelfde persoon gecreëerd, vraag daar eens een offerte op en val dan niet van je stoel (MarK | Design).

iTzStevee

Legacy Member
Ik weet goed genoeg dat deze door Mark Carpentier (aka Mark with a K ) gemaakt zijn

maar nevermind :) ik was hier blijkbaar verkeerd ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan