Archief - DISCUSSION: GAD Meet&Greet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie komt er naar de meet&greet?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten.

Dakantochnie

Legacy Member
Aangezien er heel wat met de tram zullen komen en we van daar uit naar overal kunnen: Groenplaats, ergens rond 14u 's middags of zo?

wouter_dc

Legacy Member
dakantochnie zei:
Aangezien er heel wat met de tram zullen komen en we van daar uit naar overal kunnen: Groenplaats, ergens rond 14u 's middags of zo?

Als gij komt, kom ik zé-ker! :cool:

SweetEmmaRose

Legacy Member
14u klinkt aight, maar mss voor de niet antwerpenaren makkelijker in centraal station?
kunne we de meir afstappen :love: en naar de dierenwinkel!! (ok mss teveel emma-activiteiten dan :( )

D3C0Y

Legacy Member
groenplaats weet ik idd ni zijn ze :p, dus pakt maar centraal station of de roosevelt ofzo

XA4

Legacy Member
D3C0Y zei:
groenplaats weet ik idd ni zijn ze :p, dus pakt maar centraal station of de roosevelt ofzo
Bwa, da's anders heel eenvoudig. Gewoon vanuit station altijd rechtdoor.
Gedetailleerder: Keyzerlei, Teniersplaats, Leysstraat, Meir, Meirbrug, Schoenmarkt... en voila :)

Maar zoals gezegd, is het misschien beter om een plaats te nemen die iedereen gemakkelijk weet zijn.

wouter_dc

Legacy Member
Dan zal dat wrs centraal station / roosevelt zijn (rekening houdend met mensen die van "verder" moeten komen met bus/trein)

Dakantochnie

Legacy Member
wouter_dc zei:
Als gij komt, kom ik zé-ker! :cool:
Hangt er allemaal vanaf in hoeverre ik de paintball en de afscheidsfeestjes overleef. :p

SweetEmmaRose zei:
14u klinkt aight, maar mss voor de niet antwerpenaren makkelijker in centraal station?
kunne we de meir afstappen :love: en naar de dierenwinkel!! (ok mss teveel emma-activiteiten dan :( )
Ik zie u al dien hoop jongens allemaal meesleuren naar den dierenwinkel. :')

Waarom gaan we trouwens dan nie ineens naar de Zoo?

LunchBox

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
14u klinkt aight, maar mss voor de niet antwerpenaren makkelijker in centraal station?
kunne we de meir afstappen :love: en naar de dierenwinkel!! (ok mss teveel emma-activiteiten dan :( )

kunnen we dan nadien ff stoppen in d'n beenhouwer voor diegene die al snel iets willen eten?

Dakantochnie

Legacy Member
LunchBox zei:
kunnen we dan nadien ff stoppen in d'n beenhouwer voor diegene die al snel iets willen eten?
Zwans nu nie he, die dag wordt er alleen maar chocolade gegeten en chocomelk gedronken.

TiB0

Legacy Member
dakantochnie zei:
Waarom gaan we trouwens dan nie ineens naar de Zoo?

Omdat dat belachelijk veel kost :sad:

'T zou anderzijds wel fijn zijn om er dan meteen een hele GAD-activiteitendag van te maken met tekenenen, fotograferen van dedieren in de zoo.

en daar dan meteen een wedstrijd rond bouwen


zo'n dingen verzint een mens enkel als hij 8 uur per week slaapt, let niet op mij :help:

(nu nog eens uitslapen...)

Dakantochnie

Legacy Member
Da's nog zo geen slecht idee. Diegene die niet tekenen of fotograferen mogen dan jury zijn en de winnaar mag trakteren. :D

D3C0Y

Legacy Member
idd we gingen toch een toelatingsproef doen om te checken of iedereen wel een echte GAD'der is :p ?

SweetEmmaRose

Legacy Member
dakantochnie zei:
Hangt er allemaal vanaf in hoeverre ik de paintball en de afscheidsfeestjes overleef. :p


Ik zie u al dien hoop jongens allemaal meesleuren naar den dierenwinkel. :')

Waarom gaan we trouwens dan nie ineens naar de Zoo?
De zoo is duur! Waarom naar de zoo gaan als ge schattige beestjes in de dierenwinkel gratis kunt zien :love:
dakantochnie zei:
Zwans nu nie he, die dag wordt er alleen maar chocolade gegeten en chocomelk gedronken.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hug: :love:
TiB0 zei:
hoezo, mogen die dan ook komen? :unsure:

j/k
Grrrrrr
D3C0Y zei:
idd we gingen toch een toelatingsproef doen om te checken of iedereen wel een echte GAD'der is :p ?
Of wie financieerder is? :p

JackM

Legacy Member
ok, den 28e om 14u in antwerp centraal, moet lukken, der komt dan ongeveer ne trein aan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan