Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dakantochnie zei:Aangezien er heel wat met de tram zullen komen en we van daar uit naar overal kunnen: Groenplaats, ergens rond 14u 's middags of zo?

Bwa, da's anders heel eenvoudig. Gewoon vanuit station altijd rechtdoor.D3C0Y zei:groenplaats weet ik idd ni zijn ze, dus pakt maar centraal station of de roosevelt ofzo

Hangt er allemaal vanaf in hoeverre ik de paintball en de afscheidsfeestjes overleef.wouter_dc zei:Als gij komt, kom ik zé-ker!![]()

Ik zie u al dien hoop jongens allemaal meesleuren naar den dierenwinkel. :')SweetEmmaRose zei:14u klinkt aight, maar mss voor de niet antwerpenaren makkelijker in centraal station?
kunne we de meir afstappenen naar de dierenwinkel!! (ok mss teveel emma-activiteiten dan
)
SweetEmmaRose zei:14u klinkt aight, maar mss voor de niet antwerpenaren makkelijker in centraal station?
kunne we de meir afstappenen naar de dierenwinkel!! (ok mss teveel emma-activiteiten dan
)
Zwans nu nie he, die dag wordt er alleen maar chocolade gegeten en chocomelk gedronken.LunchBox zei:kunnen we dan nadien ff stoppen in d'n beenhouwer voor diegene die al snel iets willen eten?
dakantochnie zei:Waarom gaan we trouwens dan nie ineens naar de Zoo?
ad:
dakantochnie zei:Diegene die niet tekenen of fotograferen mogen dan jury zijn

De zoo is duur! Waarom naar de zoo gaan als ge schattige beestjes in de dierenwinkel gratis kunt ziendakantochnie zei:Hangt er allemaal vanaf in hoeverre ik de paintball en de afscheidsfeestjes overleef.
Ik zie u al dien hoop jongens allemaal meesleuren naar den dierenwinkel. :')
Waarom gaan we trouwens dan nie ineens naar de Zoo?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAdakantochnie zei:Zwans nu nie he, die dag wordt er alleen maar chocolade gegeten en chocomelk gedronken.

GrrrrrrTiB0 zei:hoezo, mogen die dan ook komen?
j/k
Of wie financieerder is?D3C0Y zei:idd we gingen toch een toelatingsproef doen om te checken of iedereen wel een echte GAD'der is?

ViniMan zei:digital art tentoonstelling in gent.
€72 voor een rondleiding tot 20 personen (enkel op afspraak). of ieders apart €2.5.
is dat niet een bon idee voor een meet&greet?