Xo0
Legacy Member
Het idee is om een dag af te spreken waar members van dit forum bijeenkomen om foto's te trekken van een bepaald onderwerp.
De bedoeling is om eerst en vooral een fijne gezellige sociale dag met elkaar te hebben en om uiteraard fototechnisch wat van elkaar te leren op een niet schoolse manier.
Deze thread is bedoeld om te kijken hoeveel mensen hierin interesse hebben, te brainstormen over de mogelijke onderwerpen en, indien er veel geïnteresseerde zijn, de praktische kant ervan af te lijnen.
Uiteraard ben ik zelf al kandidaat, en als onderwerpen heb ik de volgende ideeën:
Dus als je geïntresseerd bent laat dit dan ook even weten.
Laat maar komen!
De bedoeling is om eerst en vooral een fijne gezellige sociale dag met elkaar te hebben en om uiteraard fototechnisch wat van elkaar te leren op een niet schoolse manier.
Deze thread is bedoeld om te kijken hoeveel mensen hierin interesse hebben, te brainstormen over de mogelijke onderwerpen en, indien er veel geïnteresseerde zijn, de praktische kant ervan af te lijnen.
Uiteraard ben ik zelf al kandidaat, en als onderwerpen heb ik de volgende ideeën:
- Natuur/landschap shoot van een mooie locatie (Ideeën ook hier omtrent zijn welkom)
- Mens/modellen shoot (Is dit haalbaar?)
- Evenement shoot (Ideeën welkom)
Dus als je geïntresseerd bent laat dit dan ook even weten.
Laat maar komen!









