Archief - CHECK: Wallpaper (photoshop 7)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tandvlees

Legacy Member
Hoi,
eerst wil zeggen, dat het voor mij heel lang geleden is dat ik heb getekend.. maar 1 af andere reden had ik ineens inspiratie en goesting :-)
Hij is gemaakt in photoshop, alles is zelf gemaakt, buiten de foto
Wallpaper
Origineel foto

Ik wil graag weten wat jullie er van vinden. Ik heb de psd ook nog.

mvg,
Thomas

vogelnestje

Legacy Member
Hey, ik vind em heel mooi, maar toen ik em als achtergrond instelde bemerkte ik dat linksbeneden er een roest'veeg' is. Indien dit opzettelijk is: ik vind het storend :p vooral als er daar icoontjes staan... Ik vind het ook wat druk.

Artistiek echter is em heel mooi (ook hoe die vleugeltjes zijn getekend :love: ;))
(en die sterretjes uit de battle :D )

Tandvlees

Legacy Member
Roest veeg? Bedoel je die 'grijze' roest veeg aan de boord? Dat is opzettelijk, maar ook perongeluk.
Kwou er ni teveel aan prutsen.
Ben blij dat je het mooi vind , miss erbij zeggen dat de wallpaper geschikt is voor 1028*746, kweeni hoe ze op groter res. eruitziet want kheb ni zo'n grote scherm:-)

Dakantochnie

Legacy Member
Ik zou die witte strepen een beetje meer beigeachtig maken, voor de rest: :niceone:

Tandvlees

Legacy Member
Thanks.
Ik wou vooral de strepen int wit, omda ze een soort accent nr boven halen..
Mja, en ook verbindt met de 2 witte velden onder en boven.

dresse

Legacy Member
ne wallpaper maken over een knap meiske da ni wilt gefotografeerd worden met die tekst erbij... it looks like stalking :)

al bij al wel ok gemaakt...

Tandvlees

Legacy Member
(ahja die roestveeg, beetje te nonchalant geweest tijdens psd)
:)
Er zat iets in haar oog
en tis niet zomaar een meisje ^^

sexymofo

Legacy Member
dresse zei:
ne wallpaper maken over een knap meiske da ni wilt gefotografeerd worden met die tekst erbij... it looks like stalking :)

al bij al wel ok gemaakt...


Alle meiskes willen gefotografeerd worden. Is zowat de regel van het universum.

Xoliul

Legacy Member
I Like :niceone:
Wil wel eens weten hoe je die overgangen van zwart/grijs naar wit hebt gedaan boven en onderaan ?

Boris Yeltsin

Legacy Member
Xoliul zei:
I Like :niceone:
Wil wel eens weten hoe je die overgangen van zwart/grijs naar wit hebt gedaan boven en onderaan ?

Grunge brush op los gelaten denk'k. Net zoals die witte tekens, het gras, de sterren een gedownloade brush is.

Vind hem dus niet echt iets speciaal/origineel hebben, maar't is wel een mooi geheel.

Tandvlees

Legacy Member
Zijn idd standaard photoshop brushes.
Hoe ga da zwart/wit effect krijgt. Kheb eerst een donker grijs vlak genomen, en dan met een grijze borstel derover, dan met een zwarte, dan met een witte.

Da Turtle

Legacy Member
Boris Yeltsin zei:
Grunge brush op los gelaten denk'k. Net zoals die witte tekens, het gras, de sterren een gedownloade brush is.
je moet ze niet downloaden, die zitten vanzelf in photoshop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan