Tandvlees
Legacy Member
Hoi,
eerst wil zeggen, dat het voor mij heel lang geleden is dat ik heb getekend.. maar 1 af andere reden had ik ineens inspiratie en goesting
Hij is gemaakt in photoshop, alles is zelf gemaakt, buiten de foto
Wallpaper
Origineel foto
Ik wil graag weten wat jullie er van vinden. Ik heb de psd ook nog.
mvg,
Thomas
eerst wil zeggen, dat het voor mij heel lang geleden is dat ik heb getekend.. maar 1 af andere reden had ik ineens inspiratie en goesting

Hij is gemaakt in photoshop, alles is zelf gemaakt, buiten de foto
Wallpaper
Origineel foto
Ik wil graag weten wat jullie er van vinden. Ik heb de psd ook nog.
mvg,
Thomas
vooral als er daar icoontjes staan... Ik vind het ook wat druk.
)
)