Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestààt dat zelfs, zo'n uitspraak? Verwar je het niet even met "ik vind het niet mooi"?Erinyes zei:Het kan misschien heel cru klinken, maar het is niet mooi.
Erinyes zei:Ik snap ook het concept niet: boeddhisme, lamaïsme, chinese draak en vlieger? Als het te maken heeft met je eigen persoonlijkheid, dat je zelf sympathie voelt tot het boeddhisme, of je bekeerd hebt, dan vind ik dat iets dat buiten je portfolio werk moet staan. Privé en werk gescheiden houden zeg maar.
bij mij toch he 
Erinyes zei:Ik ben zeker nie akkoord met het afbeelden van je hobby/persoonlijke interesse in je portfolio. Je moet uiteindelijk een job vinden en dus professioneel ogen. Maar idd Bigbuddha, je mag je eigen persoonlijkheid niet verloochenen, dus er mag zeker wel iets van in terug te vinden zijn.
Toch vind ik dit te direct. Het is alsof ik ballet zou doen en mijn portfolio in het roze zou steken met foto's van dansers of of tutu's. Volledig fout imo. Maar waarom zou je de 'elegantie' niet afbeelden. Daarom moet ik geen ballerina gaan plaatsen. Net zo met bv motorcross: je steekt het sportieve, vuile, harde erin. Of met boeddhisme: spiritualiteit, zen of weet ik veel wat.

Typhon` zei:ik vind de kleuren echt niet zo goed, sommige kleuren vind ik niet echt passen, voorbeeld op de eerste pagina: roze en groen als combinatie.
Voor de rest zijn de gradiënt overgangen nogal "goedkoop" uitziend, in de laatste overgang valt dit minder op en deze vind ik dan ook de beste.
Op zich is het geheel niet slecht, indien je er nog veel aan sleutelt kan het nog iets leuk worden.




Sprynxky Man zei:Ik vind de tekeningen allemaal erg mooi en ook de Oosterse sfeer spreekt mij enorm aan. Maar ik doe dan ook al 15 jaar krijgskunst en ben dus veel bezig met die Oosterse invloeden en dus een tikkeltje bevooroordeeld.
Wat me wel wat stoort, zoals hierboven al gezegd geweest is, is het horizontale scrollen. Maar verder knap en origineel werk!
En damn, waarom moet die tekst nu weer net in het katakana zijn en niet in het hiragana? Dan kon ik het tenminste lezen.![]()

