Archief - CHECK: Aztec Warrior

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeaDE

Legacy Member
We moete voor school een Aztec Warrior maken.
Dit heb ik tot nu toe al:

Aztec warrior15.jpg


Comments?

D3C0Y

Legacy Member
mss wachten met CHECK prefix tot je een afgewerkt resultaat hebt
der is namelijk ook een post je tekeningen etc. thread

DeaDE

Legacy Member
Oei srr, wist ik niet, kan iemand dit veranderen naar een POST? thx

DieselPower

Legacy Member
Volgens mij kloppen de proporties niet, armen te kort of romp te lang ofzo

chosen1

Legacy Member
buik is te lang en de linkeronderarm is te lang en bovenarm te kort.

voor de rest al mooi

DeaDE

Legacy Member
is dit beter?
Aztec warrior16.jpg


Dan valt er nog iets aan te doen als hij af is.

DieselPower

Legacy Member
Ga eens rechtstaan met uw armen naast u en kijk waar uw vingertoppen ongeveer komen + voel waar uw middenrif ergens zit, 'k denk dat het op de tekening nog altijd iets te hoog zit :)

DeaDE

Legacy Member
mja mss wel.. ik fix da wel opt einde.. dan kank alles nogeen beetje aanpasse enzo wa opschuive enzo.. komt inorde

DieselPower

Legacy Member
Aztec_warrior16_quicky.jpg

Khoop dat dit nu natuurlijk iets of wa klopt :$

edit: ribbenkas iets naar beneden gebracht, onderarm iets naar beneden gebracht, pols korter gemaakt, vingers langer, andere arm ook aangepast en staf ook aangepast.

DeaDE

Legacy Member
jup zoiets moet het worden alleen de arm die de stok vasthoud denk ik da die inorde is..

het moet tegen morgen af, dus he't eindresultaat zul je wel zien thx alvast

V!$u4L

Legacy Member
Bovenbeen aan zijn rechterknie... die spier klopt niet.
Kuit is te kort en hoog.
De enkel en voet zijn verkeerd gedraaid.
Heeft geen ass... :)

DeaDE

Legacy Member
Aztec warrior18.jpg


buik is aangepast, hij is dus ingekort.. ik vind het al beter zo thx

strak de armen en eventueel de enkel een beetje verplaatsen en draaien

TheJudge

Legacy Member
Proporties zitten vrij goed. Enkel de benen moeten omhoog, onthoud waar die pelvis zit. Uw benen beginnen een stuk hoger dan het midden van het lichaam. Een veel gemaakte fout is dat mensen de neiging hebben om 2 bekken te tekenen. Echt gezichtsbedrog als ge modeltekenen doet, ik maak die fout ook regelmatig.
Voor de rest hoofd iets kleiner en ies kijken naar de ribbekast.

En voor de anatomie zou ik er referentie bij halen om het er toch wa mensenlijk te laten uitzien;)
Hier staat er wel ergens een gelijkaardige pose tussen voor referentie.
http://www.characterdesigns.com/index.php?sitepage=photosets

Hopelijk helpt dit iets.


aztecwarrior18yp8.jpg

DeaDE

Legacy Member
Thx for the comment:)

je moet het wel een beetje in perspectief bekijken daarmee dat het ene been zo lang komt, mss is dit niet goed afgebeeld. Kan een mogelijke fout zijn, is mijn eerste "werkje" met mensen eigenlijk. Dus de eerste keer zo'n opdracht.

Zeker bedankt voor de comment, ik ga er rekening proberen mee te houden:)

Aztec warrior aangepast copy.jpg


dit is mijn volgende update

niet letten op het masker btw, we hebbe nog niet geleerd hoe gezichten te tekenen dus moeten we er ene masker op plaatsen

TheJudge

Legacy Member
Uw benen staan vrij goe in perspectief maar het is aan het bekken dat het niet goed zit. Ge hebt momenteel 2 bekkens ;)

DeaDE

Legacy Member
Aztec warrior aangepaste bekken copy.jpg

hmmm

nu is het nog erger lijkt het vind ge nie? er scheelt iets mee met die bekken nu
hmm moeilijke keuze, laat ik ze weg die ene bekke of niet..

maar uiteindelijk maakt het niet zoveel verschil eh?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan