Archief - Betaalbare, meer dan snelle hosting met perfecte uptime?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Huey

Legacy Member
Hi,

Ik ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een soort community website, a la netlog / facebook, maar met veel minder tralala.
Mijn programmeur en ik kwamen vandaag tot de constatatie dat bij onze huidige hosting provider, One.com, de cache te laag ligt om foto's te uploaden die groter zijn dan 1-2mb.
Ik zoek dus een hoster, liefst in België, gezien de bezoekers allemaal Belgen zullen zijn, die niet alleen snel is, maar ook voorzien is voor geavanceerde webscripts e.d. zoals photo uploading correct te laten functioneren = hoge cache!

Ik heb zeker 1 GB webruimte nodig om mee te beginnen en een grote, liefst onbeperkte, traffic limiet. Mijn budget bedraagt zeker niet meer dan 100 euro per jaar.

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt

Lord Kveldulv

Legacy Member
Probeer dat unlimited bij one es echt uit. Es zien hoe ver ge geraakt ;)

passero

Legacy Member
iemand met een nuttige vraag misschien?

Je vraagt kwaliteit voor weinig geld...
Je moet kiezen... ofwel betaal je wat meer en krijg je kwaliteit ofwel betaal je minder maar heb je wel genoeg ruimte enzo.

Ik zou alvast zeker eens kijken naar de reseller pakketen bij alfahosting: Alfa-Hosting Webhosting en domeinnamen: Reseller web hosting pakketten
Voor 1GB betaal je 132/jaar. Denk niet dat je voor die kwaliteit veel lager kan gaan hoor...

en nog iets...
Mijn programmeur en ik kwamen vandaag tot de constatatie dat bij onze huidige hosting provider, One.com, de cache te laag ligt om foto's te uploaden die groter zijn dan 1-2mb.

WTF heeft een cache met uploaden te maken? Een cache dient om bestanden/pagina's in op te slaan om performantie te winnen zodat niet elk bestand, pagina opnieuw gegenereert moet worden. Zie niet in hoe een cache invloed kan hebben op een upload...

Zir0h

Legacy Member
Wrs gewoon de maximale grootte dat de $_POST array mag zijn. :D
Gwn aanpassen in .htaccess

dupondje

Legacy Member
Waarschijnlijk php setting. Daar zijn enkele instellingen belangrijk zodat er grotere files kunnen worden geupload. Maar unlimited & kwaliteit voor 100eur/jaar ... vind ge NIET

Huey

Legacy Member
Nee, niet de upload.
Ik ken er zelf niet veel van, het had iets te maken met een backup maken van de foto, terwijl hij de foto resized naar een nieuwe foto van max. 300 kb EN een thumbnail aanmaakt. Daar had hij blijkbaar niet genoeg php_limit voor.

Zir0h

Legacy Member
Huey zei:
Wat als ge geen .htaccess file hebt?

Maak er een en zet die in uw root directory.
Ik ben nu niet zeker of uw huidige hosting dat toelaat, maar ge kunt altijd eens proberen he. :)

Traky

Legacy Member
ik zelf heb servage.net kost ook minder dan 100€ per jaar en over download limiet moet je alleen geen zorgen maken. 510gigabyte webspace meer dan 5000 gigabyte datatransfer per maand
Servage Hosting

Huey

Legacy Member
The_Assman zei:
Maak er een en zet die in uw root directory.
Ik ben nu niet zeker of uw huidige hosting dat toelaat, maar ge kunt altijd eens proberen he. :)

zelfde error, toch bedankt

passero

Legacy Member
Je gaat datzelfde probleem bij een andere hosting ook hebben hoor...
Alleen ga je mss bij een andere hosting dit wel kunnen aanpassen in de .htaccess.
Enfin ja... Zegt eigenlijk veel over je programmeur als ie daar geen oplossing voor weet :s

Traky

Legacy Member
kerels zedde gelle blind kgeef u just ne spot goedkope server waar ik 10 tallen giga's host en dan kom je bijlange amper aan paar honderd gig download per maand kunt er zoveel website op late draaien dat je wil. minder dan 100€ per maand

Zir0h

Legacy Member
Traky zei:
kerels zedde gelle blind kgeef u just ne spot goedkope server waar ik 10 tallen giga's host en dan kom je bijlange amper aan paar honderd gig download per maand kunt er zoveel website op late draaien dat je wil. minder dan 100€ per maand

Servage, yeah! Nooit downtime, mega goeie support enzuu. :ironic:

Tyfius

Legacy Member
Traky zei:
kerels zedde gelle blind kgeef u just ne spot goedkope server waar ik 10 tallen giga's host en dan kom je bijlange amper aan paar honderd gig download per maand kunt er zoveel website op late draaien dat je wil. minder dan 100€ per maand
De kwaliteit zal ook navenant zijn.

Edoch, het probleem ligt niet aan one.com maar aan de programmeur. Voor zover ik op mijn one.com account kan zien is de max execution time 30s, memory limit 24M en de post size 12M. Als het daarmee dus niet lukt zou ik toch zeker eens uw script nakijken...

Huey

Legacy Member
Tyfius zei:
De kwaliteit zal ook navenant zijn.

Edoch, het probleem ligt niet aan one.com maar aan de programmeur. Voor zover ik op mijn one.com account kan zien is de max execution time 30s, memory limit 24M en de post size 12M. Als het daarmee dus niet lukt zou ik toch zeker eens uw script nakijken...

Daar lukt het echt niet mee, we hebben het nagevraagd op verschillende PHP fora en die beamen dat je meer dan 24M nodig hebt om zulk proces te voltooien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan