TAMBIMAN
Legacy Member
Nieuw concept. Nieuwe post. Propere lei, dus nieuwe thread.
http://users.telenet.be/wawasda/telenetnieuw1.jpg
Ik ga wel het lettertype nog iets 'verweerder' maken, en de scheur iets beter.
Als jullie het concept kunnen smaken tenminste.
Any comments?
http://users.telenet.be/wawasda/telenetnieuw1.jpg
Ik ga wel het lettertype nog iets 'verweerder' maken, en de scheur iets beter.
Als jullie het concept kunnen smaken tenminste.
Any comments?
(net echt
) maar er schort toch nog iets met dat logo..
. lijkt nu ni echt op een X imo