Archief - BATTLE: Photoshop / Shapes and Lighting 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3C0Y

Legacy Member
In opvolging van Flipkikker zijn battle (Shapes and Lighting 1)

Shapes and Lighting 2



regels blijven hetzelfde als voorheen

Flipkikker zei:
Hey,

Voor jullie entertainment en plezier: een nieuwe mini-battle.
Je krijgt 1 foto, van een relatief abstracte scene, en het is de bedoeling dat je gaat spelen met vormen en kleuren, maw: de ruimte manipuleren; muren verplaatsen; belichting veranderen, toevoegen en wegnemen; vormen introduceren,... om de gegeven foto interessanter te maken.

De spelregels:

je mag enkel deze afbeelding bewerken, en geen nieuwe foto's introduceren voor textuur of vorm...
zelf vormen bij tekenen is uiteraard wél toegelaten,
minimum resolutie: 800x600
maximum resolutie: 1024x768
Beeldverhouding zelf te bepalen, maar zorg dat het hier ongeveer binnen valt...
De winnaar zal gekozen worden door voting van de community, we kunnen de richtlijnen en verwachtingen dan nog verfijnen nadat we de eerste reeks inzendingen te zien krijgen.


Om 00:00 deze nacht geef ik het startschot voor de nieuwe battle, en dan post ik de foto waarmee er gewerkt zal worden. Dan krijgen jullie tot 00u00 zondagavond de tijd om er iets moois van te maken.


Voila het shot is gegeven, hier is de foto

shop-entry-1.jpg


Om in te zenden, gelieve uw resultaat ergens up te loaden en mij de locatie door te geven via PM, of wanneer je niet kan uploaden, vraag mij dan via PM mijn emailadres, naar waar het gestuurd mag worden.

Flipkikker

Legacy Member
I'm in!

Goed dage zelf initiatief genomen hebt :niceone:

Ik was het namelijk vergeten :$

Garmir

Legacy Member
grrr waarom heb je het vandaag begonnen, kmoe juist zes dagen op rij werken :sop:

D3C0Y

Legacy Member
kheb de deadline langer gepakt als vorige keer, dus ge gaat mijn ni vertellen dat ge tot zondagavond geen vrij moment gaat vinden :D

D3C0Y

Legacy Member
pang!



Om in te zenden, gelieve uw resultaat ergens up te loaden en mij de locatie door te geven via PM, of wanneer je niet kan uploaden, vraag mij dan via PM mijn emailadres, naar waar het gestuurd mag worden.

Deadline : zondag 29 juni, om 00u00 (dus de nacht van zondag op maandag :p)

Flipkikker

Legacy Member
Hopelijk kan ik vant weekend tijd vrijmaken,
maar foto ziet er interessant uit :D

Is wel ne render precies?

CyXo

Legacy Member
Flipkikker zei:
Hopelijk kan ik vant weekend tijd vrijmaken,
maar foto ziet er interessant uit :D

Is wel ne render precies?

Leek mij ook zo :)

Maar ik heb hem nog interessanter gemaakt! :doc:

Flipkikker

Legacy Member
Ik kan spijtig genoeg nie meer meedoen,
heb enkel laptop op men kot, en staat gene photoshop op :(

D3C0Y

Legacy Member
alsik vannacht uitklok met enkel de 2 inzendingen die er nu zijn, dan ga ik de deadline nog wat verlengen, kwestie dat er wat meer deelnemers zijn :D (+kan ik zelf ook nog iets maken :unsure:)

D3C0Y

Legacy Member
mja diegene die ingezonden hebben mogen dan gerust nog aanpassingen doen etc.

LunchBox

Legacy Member
van mij mag je'm gerust verlengen, vind van woensdag tot zondag zowieso een beetje kort. (niet iedereen kan tenslotte genieten van vakantie)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan