Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SyRuS.be zei:Niet mee beginnen?![]()
Blijf hier dan weg.frado2005 zei:kzou nog nie eens weten hoe eraan te beginnen![]()
alasno zei:mhmm nogal moeilijk voor hem denk ik. Hij komt uit harelbeke (niet zo heel ver van mij) en daar wonen geen mensen die niet aan tuning doen.
Neem het hem niet kwalijk, lol
[B!'X!R']['@(V);10281821 zei:Natuurlijk hou ik me ook met andere zaken bezig zoals webdesign, fotobewerking en andere prulletjes
frado2005 zei:wauw wat ben jij vriendelijk![]()
Als het jullie niet aanstaat, report dan eh...Floyd zei:Jaaa amai DieselPower... Sterk ze.
DieselPower™ zei:Als het jullie niet aanstaat, report dan eh...