Gildis
Legacy Member
Alrightie... de examens zijn voorbij - bij ons toch. We zijn nu twee jaar ver met Digital Arts and Entertainment.
Komende donderdag op 26 juni worden de gameprojecten van de eerste- en tweedejaarsstudenten voorgesteld aan professionals enerzijds, en het wijdere publiek anderzijds.
In de namiddag tonen de studenten hun code aan professionals uit de games industry en andere takken. 's Avonds houden we een awardshow waarop een selectie van de beste games uit het 1e en het 2e jaar gepresenteerd worden op groot scherm, en het beste spel van 2008 (verschillende categorieën voor 1e en 2e jaar) door een jury van reeds eerdergenoemde professionals gekozen wordt.
Er is al veel geschreven over DAE. Posters uit verschillende invalshoeken zijn kritisch geweest, en terecht voorzichtig. Misschien is dit het juiste moment om eens te komen kijken waar deze richting nu staat?
Iedereen die dit leest is welkom op de awardshow die 's avonds om 19u doorgaat (details onderaan). Ken je ook iets van programmeren in C++ en eventueel ook van DirectX; en ben je geïnteresseerd om de code van de studenten te komen bekijken; en dit om 14u op 26 juni te Kortrijk? Stuur mij dan een PM.
Om een vaag idee te geven van wat je onder andere kunt verwachten (uit het tweede jaar, C++ met 3D graphics): een multiplayer Warcraft 3, een first person zombie shooter, een planet hopper game met graphics in de stijl van Spore (de planeten, niet de monster creation =P).
De DAE Game Award Show gaat door op 26 juni om 19u in de Budascoop (Kapucijnenstraat 10) te Kortrijk.
Tot dan,
Kevin Hoefman
Komende donderdag op 26 juni worden de gameprojecten van de eerste- en tweedejaarsstudenten voorgesteld aan professionals enerzijds, en het wijdere publiek anderzijds.
In de namiddag tonen de studenten hun code aan professionals uit de games industry en andere takken. 's Avonds houden we een awardshow waarop een selectie van de beste games uit het 1e en het 2e jaar gepresenteerd worden op groot scherm, en het beste spel van 2008 (verschillende categorieën voor 1e en 2e jaar) door een jury van reeds eerdergenoemde professionals gekozen wordt.
Er is al veel geschreven over DAE. Posters uit verschillende invalshoeken zijn kritisch geweest, en terecht voorzichtig. Misschien is dit het juiste moment om eens te komen kijken waar deze richting nu staat?
Iedereen die dit leest is welkom op de awardshow die 's avonds om 19u doorgaat (details onderaan). Ken je ook iets van programmeren in C++ en eventueel ook van DirectX; en ben je geïnteresseerd om de code van de studenten te komen bekijken; en dit om 14u op 26 juni te Kortrijk? Stuur mij dan een PM.
Om een vaag idee te geven van wat je onder andere kunt verwachten (uit het tweede jaar, C++ met 3D graphics): een multiplayer Warcraft 3, een first person zombie shooter, een planet hopper game met graphics in de stijl van Spore (de planeten, niet de monster creation =P).
De DAE Game Award Show gaat door op 26 juni om 19u in de Budascoop (Kapucijnenstraat 10) te Kortrijk.
Tot dan,
Kevin Hoefman
ben eens benieuwd naar de 2dejaars hun werk, het klinkt allesinds al veelbelovend.
. 27e mijn laatste pas ;-).
).