Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fireflame

Legacy Member
scel zei:
Die jongen gaat het niet maken bij Chelsea.

Kan je eens uitleggen waarom? Moeten we serieus nog eens alles opnoemen wat hij al bereikt heeft, en nog steeds maar 18 is? Het wordt een beetje afgezaagd :niceone:

Wijsheid

Legacy Member
Die usergroup heeft tot heden nog niet veel verandert precies.. :sop:

Wa's dat nu voor een stelling? Dat is gewoon zijn mening, mag toch? Ik denk ook dat Lukaku niet de kwaliteiten heeft voor de absolute top. Als een usergroup voor u moet dienen dat iedereen dezelfde mening heeft, heb je er toch een verkeerd gedacht van.

Brick Top

Legacy Member
Wijsheid zei:
Wa's dat nu voor een stelling? Dat is gewoon zijn mening, mag toch? Ik denk ook dat Lukaku niet de kwaliteiten heeft voor de absolute top. Als een usergroup voor u moet dienen dat iedereen dezelfde mening heeft, heb je er toch een verkeerd gedacht van.

Ja, men maakt hier vooral een probleem van zijn mening. :ironic:

Volgens mij heeft het iets te maken met argumenten enzo. Maar hey, ik kan me vergissen hoor!

Cerv.Be

Legacy Member
De kans is ook groot dat hij niet slaagt bij Chelsea, beetje realistisch zijn mag wel. Maar ik hoop wel dat we nog eens echte Belgische grote speler krijgen.

Wijsheid

Legacy Member
Brick Top zei:
Ja, men maakt hier vooral een probleem van zijn mening. :ironic:

Volgens mij heeft het iets te maken met argumenten enzo. Maar hey, ik kan me vergissen hoor!

Ja, je vergist je. Brightside doelde gewoon op zijn mening.

MrBrightside

Legacy Member
Wijsheid zei:
Ja, je vergist je. Brightside doelde gewoon op zijn mening.

Nee jij vergist je.. Brick Top zat er wel degelijk op!

T'is altijd makkelijk om hier zo'n posts online te zetten, maar ze komen nooit eens af met een argumentering.

eurowarriors

Legacy Member
Vind ik eigenlijk ook. Als hij (scel) stelt dat Lukaku het niet gaat maken, mag je ook argumenteren.

Als ik Lukaku was zou ik ofwel nog een jaar bij Anderlecht blijven, ofwel enkel tekenen bij Chelsea wanneer ik gegarandeerd krijg uitgeleend te worden aan een ploeg à la Atletico, waar je (zeker als spits) heel wat kan bijleren en ook je speelkansen krijgt, zeker nu dat een Aguero weg is. Ik bedoel, twee matchen met Forlan is beter dan twee seizoenen met elke Anderlecht-speler imo

kingjulie

Legacy Member
uiteraard want forlan kent alle topspitsgeheimpjes, pirouettes en danspasjes die de trainers en spelers van anderlecht nog niet kennen.
Kan je daar meer leren? sure, maar je moet ook niet overdrijven imho.

Ik denk ook dat lukaku gaat floppen bij chelsea, desalniettemin is het een goeie keuze voor hem. Proberen kan altijd.

Het idee dat je elke mening die je hebt moet kunnen beargumenteren is stupide en zeer subjectief.

gyoom

Legacy Member
Mja maar die regeling om naar Atletico te gaan, zag hij zelf minder zitten? Hij moet er zich in de eerste plaats zelf wel goed bij voelen natuurlijk.

Lamsednav

Legacy Member
Slechter dan bij Anderlecht blijven zal niet kunnen.
Wordt tijd dat hij z'n eiland in RSCA verlaat.

scel

Legacy Member
Als hier iemand de loftrompet komt afsteken over Lukaku is alles goed, maar als ik zeg dat hij het niet gaat maken moet je daar meteen een thesis over schrijven.

De basistechniek van Lukaku is gewoon onder de maat. Ja, die jongen is sterk, groot en kan wel koppen maar daar kom je er niet mee, voetballend is hij te zwak.

MrBrightside zei:
Die usergroup heeft tot heden nog niet veel verandert precies.. :sop:

Ze schijnen inderdaad niet op correct Nederlands taalgebruik te selecteren.

Rubmifer

Legacy Member
scel zei:
De basistechniek van Lukaku is gewoon onder de maat. Ja, die jongen is sterk, groot en kan wel koppen maar daar kom je er niet mee, voetballend is hij te zwak.

Dat snap ik nu eens niet hé. Telkens als ik zie die voetballen live vind dat ik steeds een van de jongens met de grootste inzet en weldegelijk een goeie techniek hoor. Ik weet niet waarom iedereen dat zegt dat ie dat niet heeft, maar in mijn ogen is dat zeker zijn minpunt niet.

MrBrightside

Legacy Member
Zeker niet naar Extra Time gekeken? Dat filmpje bewees nogmaals de klasse van Lukaku en dat hij ook over voetballend vermogen beschikt. Die technische bewegingen waarmee hij spelers passeerde waren niet min.. En hij zet toch zomaar enkele internationals in de wind.

Alle topscouts zitten er natuurlijk naast, ze zouden jou natuurlijk moeten aannemen.. :niceone:

Svartálfar

Legacy Member
Haha grappig iemand zegt iets over anderlecht en direct commentaar op de persoon die gewoon zen mening zegt, iets waar een forum nochtans voor dient.

Wijsheid

Legacy Member
MrBrightside zei:
Nee jij vergist je.. Brick Top zat er wel degelijk op!

T'is altijd makkelijk om hier zo'n posts online te zetten, maar ze komen nooit eens af met een argumentering.

jaja, makkelijk dat te zeggen na een eerst nutteloze reply.
Argumenten hoeven niet altijd. Ik heb er ook geen om te zeggen dat lukaku niet kan slagen. Gewoon een mening, een gevoel. Het eerste moment dat ik zeg Lukaku is echt wel één van de beste spitsen die ik hier heb zien rondlopen, moet nog komen.

En als je van Deschacht een compilatiefilpje maakt doet hij zelfs panna's op het veld. Nee, de basistechniek van Lukaku is zeker niet heel slecht, maar ook niet echt goed.

Er mankeert teveel. En er zit te weinig progressie op. Als Lukaku gewild was, was ie al weg. Vorig jaar.

Goede spits, kan echt wel een bij een ploeg van tussen plek 5-10 spelen in de PL, maar zeker niet meer. Toch niet als vaste waarde.

Lospeed

Legacy Member
zeggen dat lukaku geen techniek heeft is dan ook zever tot en met eh...

Wijsheid

Legacy Member
Lospeed zei:
zeggen dat lukaku geen techniek heeft is dan ook zever tot en met eh...

Geen techniek is natuurlijk van de pot gerukt, maar het is echt wel gemiddeld. Ik heb dan over basistechnieken als ballen aannemen, pivoteren, terugleggen. Op volle snelheid schud hij wel eens overstapjes uit zijn mouwen. Maar genoeg spitsen die dat kunnen die slechter zijn dan Lukaku.

NOGMAALS: ik geloof dat Lukaku kan uitblinken bij een ploeg in pakweg de PL, maar niet bij Chelsea of ene andere topper.

puni

Legacy Member
Wijsheid zei:
jaja, makkelijk dat te zeggen na een eerst nutteloze reply.
Argumenten hoeven niet altijd. Ik heb er ook geen om te zeggen dat lukaku niet kan slagen. Gewoon een mening, een gevoel. Het eerste moment dat ik zeg Lukaku is echt wel één van de beste spitsen die ik hier heb zien rondlopen, moet nog komen.

En als je van Deschacht een compilatiefilpje maakt doet hij zelfs panna's op het veld. Nee, de basistechniek van Lukaku is zeker niet heel slecht, maar ook niet echt goed.

Er mankeert teveel. En er zit te weinig progressie op. Als Lukaku gewild was, was ie al weg. Vorig jaar.

Goede spits, kan echt wel een bij een ploeg van tussen plek 5-10 spelen in de PL, maar zeker niet meer. Toch niet als vaste waarde.

Kunt ge onmogelijk weten. Om de vergelijking met Droba, zijn idool, te maken: Die maakte op de leeftijd van 18 zijn debuut van in de Franse tweede klasse, en brak pas op zijn 24ste echt door. Als ge ziet waar Lukaku nu al staat, en hoeveel groeimarge die nog zou moeten hebben (een jaar of zes), dan zie ik die wel degelijk grote dingen doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan