Proim
Legacy Member
Lotto nummers a.u.b.?scel zei:Die jongen gaat het niet maken bij Chelsea.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lotto nummers a.u.b.?scel zei:Die jongen gaat het niet maken bij Chelsea.
scel zei:Die jongen gaat het niet maken bij Chelsea.

scel zei:Die jongen gaat het niet maken bij Chelsea.
Die usergroup heeft tot heden nog niet veel verandert precies..![]()
Wijsheid zei:Wa's dat nu voor een stelling? Dat is gewoon zijn mening, mag toch? Ik denk ook dat Lukaku niet de kwaliteiten heeft voor de absolute top. Als een usergroup voor u moet dienen dat iedereen dezelfde mening heeft, heb je er toch een verkeerd gedacht van.
Brick Top zei:Ja, men maakt hier vooral een probleem van zijn mening. :ironic:
Volgens mij heeft het iets te maken met argumenten enzo. Maar hey, ik kan me vergissen hoor!
Wijsheid zei:Ja, je vergist je. Brightside doelde gewoon op zijn mening.
MrBrightside zei:Die usergroup heeft tot heden nog niet veel verandert precies..![]()
scel zei:De basistechniek van Lukaku is gewoon onder de maat. Ja, die jongen is sterk, groot en kan wel koppen maar daar kom je er niet mee, voetballend is hij te zwak.
MrBrightside zei:Nee jij vergist je.. Brick Top zat er wel degelijk op!
T'is altijd makkelijk om hier zo'n posts online te zetten, maar ze komen nooit eens af met een argumentering.
Lospeed zei:zeggen dat lukaku geen techniek heeft is dan ook zever tot en met eh...
Wijsheid zei:jaja, makkelijk dat te zeggen na een eerst nutteloze reply.
Argumenten hoeven niet altijd. Ik heb er ook geen om te zeggen dat lukaku niet kan slagen. Gewoon een mening, een gevoel. Het eerste moment dat ik zeg Lukaku is echt wel één van de beste spitsen die ik hier heb zien rondlopen, moet nog komen.
En als je van Deschacht een compilatiefilpje maakt doet hij zelfs panna's op het veld. Nee, de basistechniek van Lukaku is zeker niet heel slecht, maar ook niet echt goed.
Er mankeert teveel. En er zit te weinig progressie op. Als Lukaku gewild was, was ie al weg. Vorig jaar.
Goede spits, kan echt wel een bij een ploeg van tussen plek 5-10 spelen in de PL, maar zeker niet meer. Toch niet als vaste waarde.