Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met dat verschil dat Club de binnengehaalde spelers gescout heeft en Anderlecht alleen maar namen haalt. Tof, maar ge moogt u der ook niet blind op staren, iets wat er blijkbaar een deel toch doen. (zie bv post hier beneden)Fireflies zei:Maar als Belgische club is toch gewoon quasi elke transfer een risico, als je het zo gaat beschouwen?
Vazquez heeft niks ervaring, kan volledig uit de boot vallen. Rafaelov heeft nooit in een deftige competitie gespeeld, al die andere veel te moeilijke namen hebben ook geen ervaring bij een topploeg. Alleen Vleminckx is, in mijn ogen toch, de enige speler waarvan je echt kan zeggen dat die er dit jaar altijd zal staan.
Belgische ploegen kunnen gewoon bijna niet anders doen dan te gokken. Te weinig geld zeker... Jova en Mbokani zijn zeker een gok, maar als je vorig jaar had gezegd dat we beiden voor een prikje gingen aankopen, had ik direct getekend. Op een jaar verleer je het voetbal niet, en t'is niet dat ze constant stilgelegen hebben. Mits matchritme en vertrouwen, en Mbokani en Jova zijn zeker en vast sterk genoeg om zelf op halve kracht er te staan in de JPL.
Vargas is een gok, maar als je voor 2.5 mil een speler haalt met zo'n potentieel, moet je er voor gaan. Dat kan slecht uitdraaien, maar eveneens positief. Tot voor zijn transfer was er geen kat die beweerde dat Vargas zijn oud niveau niet ging halen, nu is hij plots gedoemd om nooit meer te kunnen voetballen.
Rafa een gok? Bwah. Zal wel voor iets speler van het jaar geweest zijn in Israël (ook al is het geen hoogstaande competitie), en wel een uitvoerige scouting mag ik hopen.Sh@D0wBE zei:Rafa was inderdaad en gok. Maar Vazquez is van Barcelona. Daar heeft hij heel zijn jeugd gelopen. Dus die kan zeker voetballen. En dat heeft hij zondag bewezen.
IceMaN.* zei:Als we zo beginnen is alles een gok.
IceMaN.* zei:Rafa een gok? Bwah. Zal wel voor iets speler van het jaar geweest zijn in Israël (ook al is het geen hoogstaande competitie), en wel een uitvoerige scouting mag ik hopen.
Als we zo beginnen is alles een gok.
IceMaN.* zei:Rafa een gok? Bwah. Zal wel voor iets speler van het jaar geweest zijn in Israël (ook al is het geen hoogstaande competitie), en wel een uitvoerige scouting mag ik hopen.
Als we zo beginnen is alles een gok.

Je hebt gelijk, alleen is Vargas wel een redelijke gok met zo'n blessure.Fireflies zei:Dat is net mijn punt. Jova en Mbokani speelden hier in België 2 seizoenen quasi alles kapot. Vargas was vorig jaar een half seizoen echt héél goed. Als je die mannen dan kan halen, heb je goede spelers in huis. Dat noem ik geen gok.
Denkt ge nu echt dat die zonder scouting, alleen op basis van die onderscheiding, gehaald is naar Brugge? Denk het niet.Svartálfar zei:Israel is een zwakke competitie, speler van het jaar worden daar zegt echt niet zoveel.
Hoeveel spelers van daar zijn hier in België gigantisch gefaald?
Hij kan voetballen, dat hebben we al gezien, maar moet zich duidelijk ook nog het meeste aanpassen van alle nieuwkomers.
Idd, Vargas zal normaal gezien wel terug op zijn niveau spelen.Fireflies zei:Klopt, maar ik snap al het drama niet rond Vargas. Veel spelers zijn na zo'n blessure er gewoon bovenop gekomen zonder iets van last later. Uiteraard zijn er ook tegenvoorbeelden, maar Vargas is 24 jaar jong, da

Lamsednav zei:Portillo was van Real, kijk maar wat die gedaan heeft![]()
Fireflame zei:Ik vraag me af hoeveel Jovanovic nu gaat verdienen bij Anderlecht. Is daar al een goed zicht op?