Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
caoimhin zei:En tegen de meeste teams zou je ook gewoon met 3 verdedigers moeten kunnen spelen, met zelf 1 die mee oprukt (afwisselend). Als ze maar met 1 spits komen spelen.
Jova met Lukaku in de spits, met daar achter Vargas. Links Suarez, rechts Legear of Canesin, controlerend Biglia met Marecek.

caoimhin zei:En tegen de meeste teams zou je ook gewoon met 3 verdedigers moeten kunnen spelen, met zelf 1 die mee oprukt (afwisselend). Als ze maar met 1 spits komen spelen.
Jova met Lukaku in de spits, met daar achter Vargas. Links Suarez, rechts Legear of Canesin, controlerend Biglia met Marecek.
in theorie misschien ja. In de praktijk doen alleen 3de of 4de provincialers dat. Of Chili 
Fireflies zei:Dikke transfer, zat er wel aan te komen maar toch. Ik ben tevredenVargas, Jova, Mbokani(?), toch 2/3(?) zeer grote namen. Het was natuurlijk ook nodig. Eens ze allemaal fit zjin, op elkaar zijn ingespeeld, kunnen we wel eens een stevig Anderlecht zien. Qua kern misschien wel het beste uit de laatste 5 jaar.
Sick-Boy zei:Zeer grote namen? De eerste heeft nooit in een deftige competitie gespeeld en de twee ander hebben er gefaald.
Fireflies zei:Groter is ook gewoon niet meer haalbaar voor een Belgische ploeg. Vargas, Jova en Mbokani zijn, indien fit en in vorm, pure top in België, en dat weet je ook wel.
Fireflies zei:Groter is ook gewoon niet meer haalbaar voor een Belgische ploeg. Vargas, Jova en Mbokani zijn, indien fit en in vorm, pure top in België, en dat weet je ook wel.