Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wijsheid

Legacy Member
Fireflame zei:
Jova, Vargas, Lukaku, Canesin, Suarez :love:

Op papier heerlijke aanvallende spelers.

Heerlijk op papier, inderdaad.
-------------Lukaku--------------
Jova---------------------Suarez/legaer
-----------Varg/Canes------------
-------Biglia------------Molins

Maar mss wat balans kwijt.

Fireflame

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Nu nog een ploeg hebben, want een ploeg kan je niet bijeen kopen toch? :naughty: :p

:hug: Tegen de Play-offs zijn we ingespeeld en klaar voor het rechtstreeks champions league ticket in ontvangst te nemen :cool:

NemesisBE

Legacy Member
Molins naast Biglia, hij zal het graag horen :D
Nee, doe maar Biglia + Marecek en daarvoor Vargas. Dat lijkt er meer op.
Of speel zonder flanken in een 4-4-2 met een ruit in't midden.
Zet dan onderaan Kouyaté, daarvoor Biglia & Marecek en bovenaan Vargas.
Maar dat gaat den AJ nooit doen, nooit!
Al die spelers gaan ook nooit samen fit zijn natuurlijk :p

Hannibal

Legacy Member
Wijsheid zei:
Heerlijk op papier, inderdaad.
-------------Lukaku--------------
Jova/Suarez/Molins------Suarez/Legear/Molins
-----------Varg/Canes------------
-------Biglia------------Kouyate
Zoiets eerder.

Jurgenv1

Legacy Member
Fireflame zei:
:hug: Tegen de Play-offs zijn we ingespeeld en klaar voor het rechtstreeks champions league ticket in ontvangst te nemen :cool:

Hopelijk niet teveel punten verliezen voor je ingespeeld raakt, volgend seizoen zal RSCA er echt staan als ze de kern behouden, net als Club.

Fireflame

Legacy Member
Wijsheid zei:
Heerlijk op papier, inderdaad.
-------------Lukaku--------------
Jova---------------------Suarez/legaer
-----------Varg/Canes------------
-------Biglia------------Molins

Maar mss wat balans kwijt.

Zoiets vind ik wel kunnen hoor, we zijn tenslotte Anderlecht. Dominant en attractief voetbal moet opnieuw ons handelsmerk worden.

Dit vind ik wel een mooie opstelling:

Proto

Deschacht/Safari ---- Juhasz ----- Mazuch ---- Odoi

Biglia ----- Praet

Jovanovic ---- Vargas/Canesin ---- Suarez/Legear

:cool:Lukaku:cool:

Fireflame

Legacy Member
Ik heb het blijkbaar in spiegel geplaatst, gezien vanuit het standpunt van mijn handen. Uiteraard zijn Deschacht/Safari en Jova spelers die op de linkerflank thuishoren.

Jurgenv1

Legacy Member
rebensmans zei:
Op papier indd 'heerlijk', in de praktijk armzalig

Op lange termijn toch. Jova is een meerwaarde, maar voor die prijs die RSCA wellicht voor hem betaald heeft? Nuja, RSCA moest iets doen na vrijdag, voor de rest wordt het een interessante competitie denk ik. :p

Tuninboy

Legacy Member
Zolang ze Mbokani niet gaan halen ist goed.

Dat ze er maar een deftige CM voor gaan halen. Of nog een verdediger. Een deftige natuurlijk.

caoimhin

Legacy Member
Of een 4-2-3-1

Lukaku diep, links Jova, rechts Suarez, centraal achter Lukaku Vargas en dan Marecek en Biglia. Achterlinie interesseert mij niet.

Of een 4-4-2

Lukaku met Jovanovic in de spits, Links Suarez, rechts Legear, centraal Vargas met Biglia. Maar dan gaat Biglia zijn peren zien. Maar heb je wel een leuke aanval. Meer scoren dan dat je er binnen krijgt hé :D

Lamsednav

Legacy Member
Lukaku
Jovanovic - Vargas - Legear
Biglia - Kouyaté
Safari - Mazuch - Juhasz - Odoi
Proto​


Jovanovic - Lukaku
Suarez - Biglia - Kouyaté - Legear
Safari - Mazuch - Juhasz - Odoi
Proto​


Jovanovic - Lukaku
Canesin
Biglia - Kouyaté
Marecek
Safari - Mazuch - Juhasz - Odoi
Proto​
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan