Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
starspike zei:
Tshimanga wil volgens de pers naar Genk. Het is nu afwachten wat het verhoogde bod brengt.
Ook zou Genk geïnteresseerd zijn in Hyland.
Als keeper zouden ze kijken naar Grzegorz Sandomierski.

Bronnen zijn de kranten van vandaag, maar evenzeer brol als voetbalbelgie.

ja, Hyland kan naar Genk

Wijsheid

Legacy Member
Altijd een goede speler gevonden. Zou zeker een aanwinst.

Tshimanga zou zelf naar Genk willen, maar ik vrees dat Lambrecht teveel gaat vragen.

XTAZ

Legacy Member
Is Standard eigenlijk niet (meer) geïnteresseerd in Jova en Mbokani?
Ik herinner mij nog dat ze vorig seizoen iedereen verbaasden door Tchité terug aan te nemen.
Anderlecht is geen team voor Jova vind ik.
Mbokani naast Lukaku kan werken, maar toch heb ik hem liever terug in Luik.

pina

Legacy Member
de spelers hebben genoeg tijd gehad om te bewijzen dat er geen versterking nodig is. Spijtig voor zij die uit de boot vallen, maar het draait nu eenmaal niet in de huidige situatie. Ze zijn allemaal te braaf, een echte leider(s) is nodig

BleKKie

Legacy Member
pina zei:
de spelers hebben genoeg tijd gehad om te bewijzen dat er geen versterking nodig is. Spijtig voor zij die uit de boot vallen, maar het draait nu eenmaal niet in de huidige situatie. Ze zijn allemaal te braaf, een echte leider(s) is nodig

Zie jij dat dan ook in de vorm van Jovanovic, die echte leider?

pina

Legacy Member
BleKKie zei:
Zie jij dat dan ook in de vorm van Jovanovic, die echte leider?

nee want een leider of spelmaker moet centraal op het middenveld staan vind ik. Jovanovic is bovendien niet eens een echte flankspeler, maar komt het best tot zijn rechts als 2e spits. Maar jovanovic kan wel in zekere mate het gebrek aan kwaliteit en ervaring in de huidige groep compenseren. Maar op het middenveld ontbreken ze sowieso nog een leider. In elke linie heb je zo iemand nodig. Legear, suarez zijn goede spelers maar niet de spelers die de lijnen kunnen uitzetten. Net als vorig seizoen zit de kern met te veel groentjes. Een polak zou ideaal zijn in dit elftal, aangevuld met jovanovic/mbokani. Als je daar rond dan nog biglia, vargas, lukaku suarez en legear hebt, dan zit je wel met een stevig elftal.

Lamsednav

Legacy Member
Ik dacht dat dinsdag D-Day ging zijn voor Jovanovic.
Tzal weer maar vijgen na pasen worden zeker?

Gavin

Legacy Member
JOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

COUNTERATTACK zal weer schering en inslag zijn met Proto zijn assists. :unsure:

waffel

Legacy Member
Gavin zei:
met Proto zijn assists. :unsure:

Daar zeg je zoiets, wat een heiligschennis dat dit keer op keer gedaan wordt bij Anderlecht :cry:

Jovanovic voor twee jaar naar Anderlecht. Kopt HLN...

Qua spelerkwaliteiten care, ik vind die kerel zelf gewoon een crème om in onze competitie te hebben :love:

Cerv.Be

Legacy Member
Ik snap echt niet wat de Anderlecht fans hier zo een goede transfer aan vinden. Wordt vooral afwachten..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan