Herr Doktor
Legacy Member
Fireflies zei:Zat zelf niet op de bank... Zijn contract alleen al dat wegvalt is echt goed meegenomen, daar misschien nog een kleine transferprijs bij, win win
En over City: Sportief niet de beste keuze, maar financieel gezien zou dat echt wel waanzin zijn.
DH.be - Lukaku*: City entre dans la danse
Nog random nieuws:
Anderlecht Online - Jovanovic morgen van Anderlecht? - RSCA Fansite
Zou te zalig zijn, maar best nog even afwachten.
Anderlecht Online - Anderlecht praat vandaag met Mbokani - RSCA Fansite
Eerst moet Lukaku verpatst worden het zou een financiële marteling worden moesten ze die lonen betalen zonder die 15? miljoen.



