Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Herr Doktor

Legacy Member
Fireflies zei:
Zat zelf niet op de bank... Zijn contract alleen al dat wegvalt is echt goed meegenomen, daar misschien nog een kleine transferprijs bij, win win :)

En over City: Sportief niet de beste keuze, maar financieel gezien zou dat echt wel waanzin zijn.
DH.be - Lukaku*: City entre dans la danse

Nog random nieuws:
Anderlecht Online - Jovanovic morgen van Anderlecht? - RSCA Fansite

Zou te zalig zijn, maar best nog even afwachten.

Anderlecht Online - Anderlecht praat vandaag met Mbokani - RSCA Fansite

Eerst moet Lukaku verpatst worden het zou een financiële marteling worden moesten ze die lonen betalen zonder die 15? miljoen.

eli de kakker

Legacy Member
KVM heeft Gorius alvast een topcontract gegeven, het hoogste sinds de vereffening :p

Of het gaat helpen zullen we morgen of woensdag wel weten denk ik :) Hij is alleszins onder de indruk van het contract... MAAR als je ergens anders 3x zoveel zou kunnen verdienen, wie zijn wij om hem tegen te houden? We kunnen enkel hopen dat hij bij kv blijft!!!

Bij ons is hij de koning, op een ander nog bijlange ni :p dabij echt clubspelers bestaan al lang ni meer!

33% kvm, 33% gent en 33% standard > Wie pakt het laatste %tje? :p

Stond heel artikel in GVA ;)

Drossie

Legacy Member
starspike zei:
Het heeft iets langer geduurd als gezegd, maar vandaag is het dan toch zover: Volgens enkele kranten zou Genk geinteresseerd zijn in Simaeys.
Ik geloof er alvast niets van en die toon kreeg ik ook mee toen ze al zegden dat zoiets in de kranten ging komen.

:rofl:
Nu nog Stijn Stijnen en ze staan weer waar ze horen: de middenmoot.

puni

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Eerst moet Lukaku verpatst worden het zou een financiële marteling worden moesten ze die lonen betalen zonder die 15? miljoen.

Hangt ervan af. Losada en Boelykin hadden allebei een loodzwaar contract. De eerste is al weg en blijkbaar zijn we van de laatste ook bijna af, dus komt er redelijk wat loonbudget vrij.

Wijsheid

Legacy Member
pina zei:
ze maken zich nu wel belachelijk met hun transferstop. Alle transfers gebeuren net na die stop zo te zien

Ahja? Buiten Courtois -waar ze uiteindelijk geen andere keus hadden - is er niemand vertrokken na de - idiote- deadline.

somfortiwan

Legacy Member
Nja, maar wie gaat nu iemand anders tegenhouden? Courtois mocht wel vertrekken!

starspike

Legacy Member
Hij mocht niet... Genk kon gewoon niet anders, aangezien ze met de rug tegen de muur stonden.

somfortiwan

Legacy Member
Dus als Chelsea maar €1 miljoen geboden had, had Genk ook niet anders gekund, want papa Courtois heeft heerser Degraen schaakmat gezet?
Natuurlijk is de manier waarop de tranfer er uiteindelijk is gekomen niet ideaal, maar 9 miljoen is nog altijd beter dan 0 miljoen en een slechtgezinde speler...

Swagger

Legacy Member
Wijsheid zei:
15 juli, voor de zelfverklaarde deadline.

ok, excuses.

Nu ja, als de grote clubs met zoveel geld afkomen, dan zijde vet met uwe stop, vertrekken doen ze dan toch.

starspike

Legacy Member
spits99 zei:
Dus als Chelsea maar €1 miljoen geboden had, had Genk ook niet anders gekund, want papa Courtois heeft heerser Degraen schaakmat gezet?
Natuurlijk is de manier waarop de tranfer er uiteindelijk is gekomen niet ideaal, maar 9 miljoen is nog altijd beter dan 0 miljoen en een slechtgezinde speler...

Je tweede zin toont exact waarom Genk in die positie NIKS kon doen. Aangezien papa Courtois al subtiel een aantal keer had laten vallen dat hij wel begrip had voor de wet '78 dreiging van Casteels, zou het een serieus risico worden om hem dan nog te houden op het moment dat hij zijn kastje leegmaakt.

En heerser Degraen? Zeker en vast! 5de duurste keeperstransfer in de geschiedenis en 5de duurste belgische transfer ooit, en dat voor iemand die er zo op aast. Mooi gedaan!

kocabar

Legacy Member
rsca, de ploeg die dit jaar alle spelers koopt of gratis krijgt van de ploegen die ze het meeste haten ( standard en club brugge ) jova , mbokani , vargas ... ook spelers die altijd enorm uitgefloten zijn geweest door hen , grappig nu bedelen ze om te spelen voor hen en zijn het plots hun TOPPERTJES :') :') .............

Exorikos

Legacy Member
starspike zei:
Je tweede zin toont exact waarom Genk in die positie NIKS kon doen. Aangezien papa Courtois al subtiel een aantal keer had laten vallen dat hij wel begrip had voor de wet '78 dreiging van Casteels, zou het een serieus risico worden om hem dan nog te houden op het moment dat hij zijn kastje leegmaakt.

En heerser Degraen? Zeker en vast! 5de duurste keeperstransfer in de geschiedenis en 5de duurste belgische transfer ooit, en dat voor iemand die er zo op aast. Mooi gedaan!

Moest Courtois het dan zomaar pikken dat Genk zijn toekomst blokkeerde tot eind augustus wanneer in Europa nagenoeg alle grote transfers al gedaan zijn? Zonder die transferstop hadden ze kans gemaakt om hem nog terug te huren. Het is deels hun eigen schuld.

somfortiwan

Legacy Member
starspike zei:
Je tweede zin toont exact waarom Genk in die positie NIKS kon doen. Aangezien papa Courtois al subtiel een aantal keer had laten vallen dat hij wel begrip had voor de wet '78 dreiging van Casteels, zou het een serieus risico worden om hem dan nog te houden op het moment dat hij zijn kastje leegmaakt.

En heerser Degraen? Zeker en vast! 5de duurste keeperstransfer in de geschiedenis en 5de duurste belgische transfer ooit, en dat voor iemand die er zo op aast. Mooi gedaan!

Waarom allemaal dan zo huilen in Genk?
Wat hadden ze nog meer verwacht? Dat hij nog eens gratis en voor niks een jaar in Genk zou spelen, met het risico dat hij daar blessure oploopt en 12 maanden zit te revalideren op de kosten van Chelsea? Bij een speler zonder toekomst bij een topclub is 12 maanden gratis uitgeleend worden misschien wel een optie, maar Courtois wordt duidelijk toch niet gehaald om lang (langer dan 1-2 jaar) op de bank te zitten...

Muismat

Legacy Member
Waarom willen Defour & Carcela naar Moskou? Die kunnen toch allebei naar subtoppers in Europa, en om nu al voor het geld te kiezen vind ik maar raar... Of is er dan toch minder concrete interesse uit Europa voor die 2 dan ik denk?

starspike

Legacy Member
Exorikos zei:
Moest Courtois het dan zomaar pikken dat Genk zijn toekomst blokkeerde tot eind augustus wanneer in Europa nagenoeg alle grote transfers al gedaan zijn? Zonder die transferstop hadden ze kans gemaakt om hem nog terug te huren. Het is deels hun eigen schuld.

Neen, zonder die transferstop hadden ze die kans niet gemaakt. Genk had zonder die stop niet ineens WEL quasi 3 miljoen willen "betalen" voor één jaar Courtois te huren.

Gavin zei:
Gerekend in de nu gedaalde pond misschien, ja. :p

Neuer, Barthez, Peruzzi, De Gea, Gordon, Buffon, ...

Inderdaad, dubbel fout. Enerzijds verkeerd gequote uit HBVL, aangezien de titel boven het kadertje "de 5 duurste keepers" is, terwijl Thibaut op zes staat. En anderzijds is HBVL gewoon fout, aangezien die alle 6 inderdaad duurder zijn. Net even gechecked en ze hebben barthez er niet tussengezet.

spits99 zei:
Waarom allemaal dan zo huilen in Genk?
Wat hadden ze nog meer verwacht? Dat hij nog eens gratis en voor niks een jaar in Genk zou spelen, met het risico dat hij daar blessure oploopt en 12 maanden zit te revalideren op de kosten van Chelsea? Bij een speler zonder toekomst bij een topclub is 12 maanden gratis uitgeleend worden misschien wel een optie, maar Courtois wordt duidelijk toch niet gehaald om lang (langer dan 1-2 jaar) op de bank te zitten...

Waarom huilen? Omdat hijzelf tot de laatste dag bleef verkondigen dat Genk zijn voorkeur genoot, maar nu ineens blijkt dat hij al langer wist dat dat geen optie was.
En sowieso, waarom zo doen over de reacties van de Genk supporters? Het is ocharme twee dagen nadat we ons grootste eigen talent ooit zonder boe of ba tegen alle gedane uitspraken en beloften kwijt zijn geraakt. Is het zo raar dat we "huilen"? De reacties zijn nu al een pak milder en die zullen met de verloop NOG milder worden. De overgrote meerderheid van de Genkies doet dan ook absoluut niet mee aan het gezaag van enkelen die dit DURVEN te vergelijken met de zaak Defour bvb. Binnen dit en een korte tijd zal het enige gehuil over Courtois gaan over dat we een keeper met zijn kwaliteiten missen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan