Boukreev
Legacy Member
Weebl zei:Wel ja, ik had het vooral over de vervanging van een Dalmat en evt Akpala.
Je moet er dan wel voor zorgen dat daar iemand staat.
En Timmers, hij mag altijd weg voor een goed bod. Maar dan zal er eerst een zekerheid moeten bestaan als vervanger.
dalmat stond op de rechterflank. voor de 2 flanken zijn er refaelov, dirar, meunier en lestienne (enkel lestienne staat altijd op links, andere 3 kunnen rechts en links). dat zijn nog steeds 4 man voor 2 posities, geen absolute nood aan vervanging dus. en eigenlijk zijn er ook nog de jonghe en gano voor die 2 posities, maar die acht ik momenteel nog te zwak.


