Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boukreev

Legacy Member
Weebl zei:
Wel ja, ik had het vooral over de vervanging van een Dalmat en evt Akpala.
Je moet er dan wel voor zorgen dat daar iemand staat.
En Timmers, hij mag altijd weg voor een goed bod. Maar dan zal er eerst een zekerheid moeten bestaan als vervanger.

dalmat stond op de rechterflank. voor de 2 flanken zijn er refaelov, dirar, meunier en lestienne (enkel lestienne staat altijd op links, andere 3 kunnen rechts en links). dat zijn nog steeds 4 man voor 2 posities, geen absolute nood aan vervanging dus. en eigenlijk zijn er ook nog de jonghe en gano voor die 2 posities, maar die acht ik momenteel nog te zwak.

Pieter3770

Legacy Member
Duchatelet neemt misschien Schouterden mee van STVV naar Standard. Beginnen ze de nattigheid stilaan te voelen in Luik?

Hij heeft dus echt in z'n kop steken dat hij daar ooit gaat aan verdienen zoals aan Odoi. Alleen vergeet hij dat die nu dan al bij een topclub zit, en 't buitenland...dacht 't niet.

2 goede matchen op 2 jaar, en voor de rest vorig jaar vaak de zwakste (en we hadden er zo nochtans veel).
Succes in Luik (hoop dat 't doorgaat, dan krijgen wij misschien nog iets deftig).

Weebl

Legacy Member
Eagle` zei:
define een goed bod voor akke ? :s :s

Alles wat meer is dan 400k zou al heel mooi zijn. Maar je kan nu toch niet hopen dat ze hem direct komen halen? We hebben dan 1 spits die we kunnen opstellen en iets bewezen heeft.

TheRedDevils

Legacy Member
bluecadet3 zei:
man man club fkes compleet nieuwe ploeg, khoop echt dat ze falen

Khoop echt dat ze Gent (of voor wie supporter je?) kapotspelen zodat jij hier niet meer terugkomt.
Ah jij bent diegene met dat belachelijk bericht in de wielerthread, dat zegt genoeg..

Morrissey

Legacy Member
Ben jij dan ooit gestopt :lol:

OT: Anderlecht Online - Jovanovic wil toploon en Mbokani - RSCA Fansite

Als Anderlecht Milan Jovanovic wil strikken, zal het met serieus wat geld over de brug moeten komen. Of met Dieumerci Mbokani. Jovanovic ziet het erg zitten om weer samen te spelen met zijn spitsbroeder van bij Standard.

Dat Milan Jovanovic financieel haalbaar is voor Anderlecht komt omdat de Serviër bij Liverpool bedwong om bij een vertrek nog twee jaar salaris te ontvangen. Dat wil echter niet zeggen dat hij voor een appel en een ei wil gaan voetballen.

Volgens Het Laatste Nieuws wil Jovanovic een salaris naar Boussoufa-normen. Dit betekent dat hij jaarlijks zo'n 1,4 miljoen euro hoopt te verdienen.

Mbokani wil contract van drie jaar

Als Anderlecht Jovanovic echt wil overtuigen, kan het dit ook doen door Mbokani aan te trekken. Woensdag informeerde Jovanovic nog bij de manager van de Congolees naar een mogelijke transfer van Mbokani naar het Anderlecht.

Mbokani zou niet weigerachtig staan tegenover een terugkeer naar de club die hem naar Europa haalde, maar voelt wel weinig voor een uitleenbeurt. De spits ziet meer heil in een definitieve transfer en een contract van drie seizoenen. Maandag zitten Mbokani, Anderlecht en Monaco rond de tafel en moet blijken wat mogelijk is.

Morrissey

Legacy Member
Nog wat random nieuws:

- Chelsea zou een recordbod voorbereiden voor Lukaku (zou om en bij de 30 miljoen bedragen) nu ze Falcao niet kunnen halen. HVH is vandaag naar Londen getrokken.

- Rennes zou interesse hebben in Suarez, die voor 4 a 5 mil weg mag.

somfortiwan

Legacy Member
Waarom? Die zal niet slecht verdienen om de bankverwarming van Chelsea elke week te testen :p

StickyPummel

Legacy Member
bluecadet3 zei:
man man club fkes compleet nieuwe ploeg, khoop echt dat ze falen
Bedankt voor je spetterende en intelligente bijdrage. Blijf voor de rest van de tijd maar weg uit dit topic. Het ga je goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan