Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pieter3770

Legacy Member
Waarom is iedereen zo tegen Geraerts? Aan een deftig loon is dat toch wel een goede speler!?
Begin van 't seizoen bij Brugge vond ik hem vorig jaar in zeer goede doen.

Morrissey

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Waarom is iedereen zo tegen Geraerts? Aan een deftig loon is dat toch wel een goede speler!?
Begin van 't seizoen bij Brugge vond ik hem vorig jaar in zeer goede doen.

This. Ook tegen Anderlecht vond ik die bij Club bij de beteren.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
ik ga wijselijk zwijgen want ik word er mee uitgelachen :sad:
wel grappig dat zelfs bij Gent-supporters denken dat die te min is :rofl:

Jurgenv1

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
ik ga wijselijk zwijgen want ik word er mee uitgelachen :sad:
wel grappig dat zelfs bij Gent-supporters denken dat die te min is :rofl:

Kunnen ze weer trots op de borst kloppen dat ze er al 3 van club niet moeten hebben. :p

stormtrooper

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
ik ga wijselijk zwijgen want ik word er mee uitgelachen :sad:
wel grappig dat zelfs bij Gent-supporters denken dat die te min is :rofl:

Hij is niet "te min", het gaat gewoon nooit gebeuren door de voorgeschiedenis.

Weebl

Legacy Member
Geraerts is zeker niet te slecht voor een Belgische PO 1-ploeg, maar voor dat loon wil niemand hem. Wat logisch is.
Simaeys werd in verband gebracht met OHL en Bergen. Geraerts met een Turkse club. Akpala naar daar zou nu wel bizar zijn, zonder Kou.

Cin

Legacy Member
starspike zei:
Overigens zal er morgen door Genk gecommuniceerd worden normaal, en er is nog steeds een kans dat dat niet het enige nieuws wordt....

Inderdaad, de eerste binnenkomende transfer staat normaal ook op het programma (of toch heel nabij).

BleKKie

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Waarom is iedereen zo tegen Geraerts? Aan een deftig loon is dat toch wel een goede speler!?
Begin van 't seizoen bij Brugge vond ik hem vorig jaar in zeer goede doen.

Dat is dan ook het punt waarom Club hem niet meer hoeft, prijs/kwaliteit is hij gewoon te min.

Scr1fle

Legacy Member
Benitez mogen we vergeten ;)

Heeft getekend bij dezelfde club als Bailly : Neuchâtel Xamax :)

Weebl

Legacy Member
'k zou Akpala toch nog niet zo rap laten gaan.
Mss eerst wachten op versterking voorin.
En moest Dalmat weg zijn, werk maken van Karel en Jeroen.
Maar dan mogen ze weer de kern beginnen opvullen lijkt me.
Pff, dat ziet er niet goed uit.

Timaeus

Legacy Member
Weebl zei:
'k zou Akpala toch nog niet zo rap laten gaan.
Mss eerst wachten op versterking voorin.
En moest Dalmat weg zijn, werk maken van Karel en Jeroen.
Maar dan mogen ze weer de kern beginnen opvullen lijkt me.
Pff, dat ziet er niet goed uit.

Akpala mocht toch niet weg?

Svartálfar

Legacy Member
Weebl zei:
'k zou Akpala toch nog niet zo rap laten gaan.
Mss eerst wachten op versterking voorin.
En moest Dalmat weg zijn, werk maken van Karel en Jeroen.
Maar dan mogen ze weer de kern beginnen opvullen lijkt me.
Pff, dat ziet er niet goed uit.

Kern opvullen? Geraerts en Simaeys zitten nu ook al bij de B-kern. A-kern is zo goed als compleet, wat nu vertrekt zal wel nog vervangen worden (dalmat en eventueel Jos)

Weebl

Legacy Member
Wel ja, ik had het vooral over de vervanging van een Dalmat en evt Akpala.
Je moet er dan wel voor zorgen dat daar iemand staat.
En Timmers, hij mag altijd weg voor een goed bod. Maar dan zal er eerst een zekerheid moeten bestaan als vervanger.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan