Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
Man man man...

* Geen Walsh en Mert in de selectie
* Gerkens zal zoals zoveel keer als 19de man afvallen
* Been start met zowat zijn (idee van onze) sterkste ploeg
* Ojo -die eerst afgekeurd was voor Been- krijgt de voorkeur op Schrijvers zo te zien. (ik geloof in hem, maar het is wel heel hypocriet om een speler eerst af te breken en uit de selectie te laten om een nieuwe spits te forceren -hij doet dat nu ook met Walsh voor een RB- en die dan ineens boven je meest talentvolle jongere te plaatsen)

En dat terwijl een bende amateurs uit Ijsland 0-3 moeten komen winnen bij ons.
Ik ben Mario Been KOTSBEU.

Jonas89

Legacy Member
Ik weet niet moet ik vnv moet verwachten, liefst natuurlijk winnen en doorgaan naar de groepsronde maar anderzijds zou ik zeggen laat Europees maar varen en volledig richten op de competitie.

Ploegen zoals Genk, Standard, Club, RSCA zijn meer gewoon om een midweek-wedstrijd te spelen dan ons. T'is zoals Dury zegt in een interview STEL dat we ons plaatsen gaat dit ons sowieso punten kosten in de competitie.

En nu met Leye out zie ik het niet zo rooskleurig in, i know de laatste wedstrijden was hij totaal niet in vorm. Ik hoop natuurlijk dat de machine van vorig seizoen terug op volle toeren draait.... Maar als we eruit liggen ga ik zeker mijne slaap er niet voor laten... :p

starspike

Legacy Member
Yep, Mario bevestigt dat hij geen jongere aan de aftrap zal brengen. Nee, Simaeys en Hamalainen krijgen wedstrijdritme (op zich niets mis mee) en Koulibaly mag weer RB staan, want ja... we hebben echt geen jonge speler die RB kan spelen.
En ook Limbombe en Schrijvers mogen niet starten.

KRC Genk, club van de jeugd... De enige topclub voorlopig zonder jeugd. BAH BAH BAH. Ik walg van die Hollandse brillantinekop.

Racing_Genk

Legacy Member
BEEN BUITEN AUB

Hij durft geen jeugd opstellen omdat "een coach altijd op de resultaten wordt afgerekend." --> Aldus Been

J.Brown

Legacy Member
Kregen jullie onlangs geen prijs om met zoveel jeugd spelen? Wel benieuwd naar die Schrijvers, lees er enkel postieve zaken over.

Balsaus

Legacy Member
Als zulte uitgeschakeld wordt hebben ze nog steeds kans om EL te spelen. Wie de plaats van Fenerbahce mag pakken wordt geloot onder degene die vanavond uitgeschakeld worden.

Bart Religion

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Ik zie Zulte dit niet volhouden in Cyprus.

Typisch voor ploegen die eens een goed seizoen draaien, geen erg alle "topploegen" in wording hebben dit meegemaakt...

Zulte een topploeg in wording?

starspike

Legacy Member
J.Brown zei:
Kregen jullie onlangs geen prijs om met zoveel jeugd spelen? Wel benieuwd naar die Schrijvers, lees er enkel postieve zaken over.

Nee, die prijs was voor de jeugdwerking in zijn geheel.
En ja, wij zijn ook benieuwd. Steekt er volgens waarnemers op de training bovenuit en de weinige keren dat hij van MariJoJo heeft mogen spelen, zag je al aan zijn balbehandeling dat hij het gewoon in zich heeft.

Man man, ik ben er echt niet goed van.

Ludwig Van

Legacy Member
jeperdejep zei:
Niet slecht.

75nj.png


1 van die ploegen gaat sowieso gelijkspelen, as ze zich al zo goed als geplaatst hebben, gaan die hun borst nimeer natmaken in een onnozel stadion waar amper 5000 man inzit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan