Jepjep
Legacy Member
Rikie zei:Wat een knotsgekke match was dat ook.![]()
Ja, echt een rollercoaster van emoties.
Voor mij is de spectaculairste Europese match van de Belgische ploegen de laatste jaren standard-az, episch einde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rikie zei:Wat een knotsgekke match was dat ook.![]()
na een kwartier arsenal met 2-0 trollen vond ik ook wel leuke epic match..jeperdejep zei:Ja, echt een rollercoaster van emoties.
Voor mij is de spectaculairste Europese match van de Belgische ploegen de laatste jaren standard-az, episch einde.
J.Brown zei:Tickets voor de finale in Amsterdam zijn binnen! Hopelijk dikke affiche.

caoimhin zei:Gelukzak, ik heb mail gekregen dat de loterij voor mij geen succes was![]()
J.Brown zei:Dat is minder leuk. Al mijn mates hebben tickets. 3 man heeft besteld en allemaal gelukt. 80euro categorie 3.
Hopen op een dikke affiche, genre Ajax - Chelsea

Ik heb ook tickets ! En nu hopen op een boeiende affiche idd..J.Brown zei:Dat is minder leuk. Al mijn mates hebben tickets. 3 man heeft besteld en allemaal gelukt. 80euro categorie 3.
Hopen op een dikke affiche, genre Ajax - Chelsea
caoimhin zei:Gelukzak, ik heb mail gekregen dat de loterij voor mij geen succes was![]()
ad:NemesisBE zei:Het maximaal aantal nekken in de ArenA was al overschredenad:

J.Brown zei:Dat is minder leuk. Al mijn mates hebben tickets. 3 man heeft besteld en allemaal gelukt. 80euro categorie 3.
Hopen op een dikke affiche, genre Ajax - Chelsea
Ook € 80 categorie 3, ik sprong gvd. een gat in de lucht gisteren
En das puur toeval ma was gisterenmiddag in een ander topic nog bezig over het feit dak mee had gedaan aan die loterij en 's avonds mail dak bij de gelukkigen ben
15/05 & 16/05 2 daagskes congé en feestje in A'dam!Ik heb dat etentje bij Ajax helemaal niet nodig. Waarom zou ik eten met losers?
Antwerp 20.000Racing_Genk zei:4500 man in Stuttgart vanavond, voor Genk een absoluut record. Al hebben Standard en A'lecht in het verleden al eens meer fans meegenomen Europees.![]()

boozeke zei:Stuttgart-Genk en Spurs-Lyon int oog houden straks se![]()