Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jepjep

Legacy Member
Rikie zei:
Wat een knotsgekke match was dat ook. :love:

Ja, echt een rollercoaster van emoties.

Voor mij is de spectaculairste Europese match van de Belgische ploegen de laatste jaren standard-az, episch einde.

Philharmoniker

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ja, echt een rollercoaster van emoties.

Voor mij is de spectaculairste Europese match van de Belgische ploegen de laatste jaren standard-az, episch einde.
na een kwartier arsenal met 2-0 trollen vond ik ook wel leuke epic match..

J.Brown

Legacy Member
Tickets voor de finale in Amsterdam zijn binnen! Hopelijk dikke affiche.

J.Brown

Legacy Member
caoimhin zei:
Gelukzak, ik heb mail gekregen dat de loterij voor mij geen succes was :(

Dat is minder leuk. Al mijn mates hebben tickets. 3 man heeft besteld en allemaal gelukt. 80euro categorie 3.

Hopen op een dikke affiche, genre Ajax - Chelsea

caoimhin

Legacy Member
J.Brown zei:
Dat is minder leuk. Al mijn mates hebben tickets. 3 man heeft besteld en allemaal gelukt. 80euro categorie 3.

Hopen op een dikke affiche, genre Ajax - Chelsea

Vorig jaar met CL ook al geen geluk :(

kwistenbiebel

Legacy Member
J.Brown zei:
Dat is minder leuk. Al mijn mates hebben tickets. 3 man heeft besteld en allemaal gelukt. 80euro categorie 3.

Hopen op een dikke affiche, genre Ajax - Chelsea
Ik heb ook tickets ! En nu hopen op een boeiende affiche idd..

chomo

Legacy Member
J.Brown zei:
Dat is minder leuk. Al mijn mates hebben tickets. 3 man heeft besteld en allemaal gelukt. 80euro categorie 3.

Hopen op een dikke affiche, genre Ajax - Chelsea

Ik heb ze ook :D Ook € 80 categorie 3, ik sprong gvd. een gat in de lucht gisteren :D En das puur toeval ma was gisterenmiddag in een ander topic nog bezig over het feit dak mee had gedaan aan die loterij en 's avonds mail dak bij de gelukkigen ben :drool: 15/05 & 16/05 2 daagskes congé en feestje in A'dam!

Racing_Genk

Legacy Member
4500 man in Stuttgart vanavond, voor Genk een absoluut record. Al hebben Standard en A'lecht in het verleden al eens meer fans meegenomen Europees. :p

eurowarriors

Legacy Member
Match day! Eens benieuwd naar het niveauverschil tussen Stuttgart en Genk! Kijk ook uit naar Lazio-Borussia!

eurowarriors

Legacy Member
Ik heb ze dit weekend zien spelen tegen Werder, stelde toen niet veel voor, vooral defensief waren die echt zwak. Gaven meerdere keer de bal zomaar aan Werder. Nuja, kan natuurlijk een verkeerd beeld zijn. Die Harnik en Ibisevic kunnen echt wel voetballen.

DBK

Legacy Member
Racing_Genk zei:
4500 man in Stuttgart vanavond, voor Genk een absoluut record. Al hebben Standard en A'lecht in het verleden al eens meer fans meegenomen Europees. :p
Antwerp 20.000 :cool:








...in lang vervlogen tijden :(

Jepjep

Legacy Member
boozeke zei:
Stuttgart-Genk en Spurs-Lyon int oog houden straks se :-)

Spijtig dat die op hetzelfde uur spelen. Net als Borussia Mönchengladbach-Lazio. Zenith liverpool lijkt me ook een mooie wedstrijd, die spelen om 18.00. Al zal liverpool niet met haar sterkste elftal spelen vermoed ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan