Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:Peter Morren met een broek vol
KEVIN DE BRUYNE OP KOMST MANNEN !!!!!
SomeDude zei:Debruyne kan echt alles!
Ook keepen?
Jepjep zei:Alles
SomeDude zei:Jaaaaaaaaa !
De Engelse competitie, de beste ter wereld!
Financieel mss maar sportief toch niet hoor
EPL is geen van beide, al jaren.Riverdale27 zei:Mensen die deze opmerkingen maken, zoals jij, moeten het verschil leren inzien tussen twee zaken:
- de beste competitie ter wereld
- de competitie met de beste teams ter wereld
De premier league is het eerste, niet het tweede.
Trouwens, er is één speeldag gespeeld. Hou uw conclusies voor de kwartfinales ofzo he man![]()
Riverdale27 zei:Mensen die deze opmerkingen maken, zoals jij, moeten het verschil leren inzien tussen twee zaken:
- de beste competitie ter wereld
- de competitie met de beste teams ter wereld
De premier league is het eerste, niet het tweede. Waarom? Omdat Barca, Real, Bayern, Juve, etc... betere ploegen zijn dan City, Arsenal, ManU of Chelsea, maar omdat in Engeland zelfs Ronaldo geen 5 goals kan scoren in één wedstrijd. In Duitsland, Spanje en Frankrijk heb je 2-3 ploegen die domineren en de rest die beter naar het frietkot zouden gaan. De 6-0 scores vliegen je daar om de oren. In Engeland daarentegen is het altijd spannend. Iedereen kan winnen van iedereen, ergo een goede competitie. Daarom brengt dat ook zoveel geld op, iedereen wil dat zien. Zo'n 6-0 van Real tegen Kutploegios FC boeit geen kat.