Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SomeDude

Legacy Member
Jaaaaaaaaa !

De Engelse competitie, de beste ter wereld!
Financieel mss maar sportief toch niet hoor

Riverdale27

Legacy Member
SomeDude zei:
Jaaaaaaaaa !

De Engelse competitie, de beste ter wereld!
Financieel mss maar sportief toch niet hoor

Mensen die deze opmerkingen maken, zoals jij, moeten het verschil leren inzien tussen twee zaken:

- de beste competitie ter wereld
- de competitie met de beste teams ter wereld

De premier league is het eerste, niet het tweede. Waarom? Omdat Barca, Real, Bayern, Juve, etc... betere ploegen zijn dan City, Arsenal, ManU of Chelsea, maar omdat in Engeland zelfs Ronaldo geen 5 goals kan scoren in één wedstrijd. In Duitsland, Spanje en Frankrijk heb je 2-3 ploegen die domineren en de rest die beter naar het frietkot zouden gaan. De 6-0 scores vliegen je daar om de oren. In Engeland daarentegen is het altijd spannend. Iedereen kan winnen van iedereen, ergo een goede competitie. Daarom brengt dat ook zoveel geld op, iedereen wil dat zien. Zo'n 6-0 van Real tegen Kutploegios FC boeit geen kat.

Trouwens, er is één speeldag gespeeld. Het is véél te vroeg voor conclusies. De kampioen van Engeland lag vorig jaar uit de FA tegen een vierdeklasser. Kom, voetbal is toeval. Juve vreselijk in eigen competitie, City begint top, en kijk nu. Ben benieuwd wat Chelsea gaat doen.

Jepjep

Legacy Member
United verliest tegen PSV en City thuis tegen juventus. De Engelse ploegen zijn weer goed begonnen.

Chelsea zal het moeten doen :unsure:

Anoniem06

Legacy Member
Riverdale27 zei:
Mensen die deze opmerkingen maken, zoals jij, moeten het verschil leren inzien tussen twee zaken:

- de beste competitie ter wereld
- de competitie met de beste teams ter wereld

De premier league is het eerste, niet het tweede.

Trouwens, er is één speeldag gespeeld. Hou uw conclusies voor de kwartfinales ofzo he man ;)
EPL is geen van beide, al jaren.

Triestige match van City zeg.

Sir.Killalot

Legacy Member
Riverdale27 zei:
Mensen die deze opmerkingen maken, zoals jij, moeten het verschil leren inzien tussen twee zaken:

- de beste competitie ter wereld
- de competitie met de beste teams ter wereld

De premier league is het eerste, niet het tweede. Waarom? Omdat Barca, Real, Bayern, Juve, etc... betere ploegen zijn dan City, Arsenal, ManU of Chelsea, maar omdat in Engeland zelfs Ronaldo geen 5 goals kan scoren in één wedstrijd. In Duitsland, Spanje en Frankrijk heb je 2-3 ploegen die domineren en de rest die beter naar het frietkot zouden gaan. De 6-0 scores vliegen je daar om de oren. In Engeland daarentegen is het altijd spannend. Iedereen kan winnen van iedereen, ergo een goede competitie. Daarom brengt dat ook zoveel geld op, iedereen wil dat zien. Zo'n 6-0 van Real tegen Kutploegios FC boeit geen kat.

Daarom dat ManU verliest tegen PSV.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan