Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen :$, die niet voor Anderlecht supporterde.

Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.

Swagger

Legacy Member
T is wat Boskamp daar zegt, dat ze eerst is goed voetballen en dan mogen ze een grote muil opzetten

Maxwell

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen :$, die niet voor Anderlecht supporterde.

Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.

Triest.

Re@V0r

Legacy Member
nice dat er erin zitten, maar hopelijk investeren ze dat geld ook eens deftig... anders wordt het week na week klappen vangen in de CL

tenzij ze CL schikken te spelen met Deschachten en Gillets en dergelijke :s

Eagle`

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen :$, die niet voor Anderlecht supporterde.

Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.

ge zijt ni alleen :hug: soit toch proficiat gezien over 90 minuten

Rubmifer

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen :$, die niet voor Anderlecht supporterde.

Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.

Heb zowat het zelfde gevoel. Goed voor het belgisch voetbal en ik gun het de mensen hier wel, maar ik wilde eigenlijk niet dat ze daar weer een extra 15 miljoen ter beschikking hebben.

TheRedDevils

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen :$, die niet voor Anderlecht supporterde.

Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.

Je bent niet alleen.;)

Trebby

Legacy Member
alez da doet ge nu toch niet, presenteren met u hand in uw broekzak :/


Booka Shade zei:
Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen :$, die niet voor Anderlecht supporterde.

Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.


Wacht tot ze weer eens een 0/18 laten noteren.. :p

Racing_Genk

Legacy Member
Pff ik vind dat ook wel triest hoor, uiteindelijk heeft iedere Belgische club er voordeel bij dat A'lecht de CL haalt. Oke, ze hebben extra geld beschikbaar maar dat kan alleen maar leiden tot een sterkere competitie

Weebl

Legacy Member
Swagger zei:
Ben is benieuwd welke kleppers er gaan komen naar brussel.

"Mbokani, Kouyaté en Biglia zijn niet vertrokken, dat zijn drie transfers op zich. Wij zijn voldoende gewapend om op drie fronten te kunnen strijden voor overwinningen!"

Booka Shade

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:

Ik kan best begrijpen dat jij dat vindt, maar ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan mezelf. Het feit is dat ik hier niet achterbaks enthousiast ga zijn over Anderlecht dat ze door zijn terwijl ik mezelf stiekem voor AEL aan't supporteren was.

Ik vraag trouwens ook niet dat als Standard europees speelt iedereen plots voor hen supportert, dat hoeft voor mij totaal niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan