Jonas89
Legacy Member
Tyfius zei:Is er ergens een stream? Ik heb precies wel al een deel van de wedstrijd gemist, maar ik kan geen 2BE nemen op dit moment en HDTV player blijkt niet meer te werken.
2be stream op hun site??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tyfius zei:Is er ergens een stream? Ik heb precies wel al een deel van de wedstrijd gemist, maar ik kan geen 2BE nemen op dit moment en HDTV player blijkt niet meer te werken.
Kiiilerke zei:wat is chelsea slecht man
AHA, ik wist niet dat die er was. Merci!Jonas89 zei:2be stream op hun site??
dacuba zei:Cech heeft evenveel ballen van Falcão gevangen als Courtois van heel CFC in de hele eerste helft: 0.![]()
MinatO zei:Kheb precies den indruk dat Chelsea veel minder vlot gaat als Lampard meedoet...
dacuba zei:Ja hoor, kan Cech weinig aan doen ook, dat bedoel ik niet. Maar wat een verschil in kwaliteit..
