Archief - Jupiler Pro League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt landskampioen in het seizoen 2012-2013?


  • Totaal aantal stemmers
    262
  • Opiniepeiling gesloten.

Rbn13

Legacy Member
Net dat doorgaan van Stijnen op Mbokani gezien, wat een rotmongool blijft die kerel toch...

Pieter3770

Legacy Member
Rbn13 zei:
Net dat doorgaan van Stijnen op Mbokani gezien, wat een rotmongool blijft die kerel toch...

Ja. Gaan ze toch weer licht over. Die kerel is gewoon te dom.

Kenneke10

Legacy Member
Mooi hoe die 24jarige scheids in stadion tekst en uitleg kwam geven over zijn debuut gisteren, had wel minstens 1 penalty moeten fluiten voor kvk.
De rode kaart van de medts was volkomen terecht.

The Black Mamba

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Club kan tenminste verdedigen nu, en de voorsprong vasthouden!

Tegen de twee ploegen uit tweede klasse en bovendien in beide wedstrijden behoorlijk wat (vermijdbare) kansen weggeven.

Al vond ik die Larsen twee keer behoorlijk.

Iemand

Legacy Member
Gent vanavond, jezus. Wat voor een draak van een match was me dat zeg.
Zulte eerste helft pak sterker tegen uitermate zwak Gent.

Zulte toont op het einde wel dat het klein ploegje is. 3-1 voor tegen tienen en tijd beginnen rekken dat het niet meer mooi was.

Arbitrage was zo mogelijk nog zwakker dan Gent, 2 onterechte rode kaarten. Eerste kaart die N'Diaye krijgt raakt hij de speler totaal niet. Andere gele kaarten ook zeer discutabel. Ref was archislecht.

Kenneke10

Legacy Member
tegen nieuwkomers in eerste klasse starten is niet altijd een cadeau hoor, kijk naar rsca op ohl vorig jaar, stvv twee jaar terug op het veld van kampioen standard gaan gelijk spelen...

le mastre

Legacy Member
Iemand zei:
Gent vanavond, jezus. Wat voor een draak van een match was me dat zeg.
Zulte eerste helft pak sterker tegen uitermate zwak Gent.

Zulte toont op het einde wel dat het klein ploegje is. 3-1 voor tegen tienen en tijd beginnen rekken dat het niet meer mooi was.

Arbitrage was zo mogelijk nog zwakker dan Gent, 2 onterechte rode kaarten. Eerste kaart die N'Diaye krijgt raakt hij de speler totaal niet. Andere gele kaarten ook zeer discutabel. Ref was archislecht.

Wel, ik begrijp waarom ze in tweede helft gas terugnamen. Vergeet ons seizoen van vorig jaar niet. Waregem kon geen ENKELE voorsprong vasthouden. Dat speelt zeker nog in het hoofd. Goed.. we kunnen niet klagen als supporter. Ze tonen vechtlust.

NemesisBE

Legacy Member
Dat er maar snel een topper aankomt! Ik wil kei harde (tegel)emoties hier op't forum!

Iemand

Legacy Member
le mastre zei:
Wel, ik begrijp waarom ze in tweede helft gas terugnamen. Vergeet ons seizoen van vorig jaar niet. Waregem kon geen ENKELE voorsprong vasthouden. Dat speelt zeker nog in het hoofd. Goed.. we kunnen niet klagen als supporter. Ze tonen vechtlust.

Inderdaad, dat moet ik wel meegeven! Zulte was zeer gretig. Alleen jammer van dat tijdrekken, ik denk dat je dat als Zulte-supporter (of supporter van de sport tout court jammer moet vinden), dat ook wel moet toegeven. Het is natuurlijk wel professioneel. :)

puni

Legacy Member
Dat doet mij eraan denken, Köteles was ook afgrijselijk op dat vlak. Hallucinant dat die geen kaart kreeg daarvoor. Nuja, over de arbitrage in Leuven is al genoeg gezeverd denk ik. :p

theelement

Legacy Member
Iemand;16591050[B zei:
]Gent vanavond, jezus. Wat voor een draak van een match was me dat zeg.[/B]
Zulte eerste helft pak sterker tegen uitermate zwak Gent.

Zulte toont op het einde wel dat het klein ploegje is. 3-1 voor tegen tienen en tijd beginnen rekken dat het niet meer mooi was.

Arbitrage was zo mogelijk nog zwakker dan Gent, 2 onterechte rode kaarten. Eerste kaart die N'Diaye krijgt raakt hij de speler totaal niet. Andere gele kaarten ook zeer discutabel. Ref was archislecht.

Man gent stelde werkelijk niets voor, het is erg om te zeggen maar opeens konden ze zelf niet meer passen. Zeker 1 op 10 passen waren gewoon ronduit slecht. Eerste echte test voor het middenveld en ze hebben gefaald, beloofd voor het verdere seizoen, het middenveld is gewoon tejong (ja ik trek uit 1 match mijn conclusies)

Kenneke10 zei:
tegen nieuwkomers in eerste klasse starten is niet altijd een cadeau hoor, kijk naar rsca op ohl vorig jaar, stvv twee jaar terug op het veld van kampioen standard gaan gelijk spelen...

dat is lekens praat eh dat.
Iedereen weet en zag dat W-B en charleroi te zwak zijn voor eerste klas. Op euforie ging charleroi alleszins al niet winnen.

Jonas89

Legacy Member
Iemand zei:
Gent vanavond, jezus. Wat voor een draak van een match was me dat zeg.
Zulte eerste helft pak sterker tegen uitermate zwak Gent.

Zulte toont op het einde wel dat het klein ploegje is. 3-1 voor tegen tienen en tijd beginnen rekken dat het niet meer mooi was.

Arbitrage was zo mogelijk nog zwakker dan Gent, 2 onterechte rode kaarten. Eerste kaart die N'Diaye krijgt raakt hij de speler totaal niet. Andere gele kaarten ook zeer discutabel. Ref was archislecht.

is het beste wat we konden doen, remember vorig seizoen tegen RSCA, enz...

sharpshot

Legacy Member
Wat heeft Vazquez eigenlijk gedaan? Ik kon het niet zien na de herhalingen en ook niet toen ik drie keer terugspoelde. Precies iets heel raars dat Ederson opeens zo valt, appelflauwte waarschijnlijk.

Ook raar dat nu ook Meunier afgevlagd wordt als er niets aan de hand is, dacht dat dat enkel een privilege van Bacca was.

Rood van Genk was ook weer onder de belachelijke regel van "gestrekt been altijd rood".
Niet te min geven ze het zelf ook weg, maar als je Club onder Koster meegemaakt hebt weet je wel waarom dat is.

Gent ook niet al te best bezig, maar Zulte kan wel eens de revelatie worden (zag je wel aankomen natuurlijk). 1-0 was wel héél makkelijk. Vond Padt ook neit zo goed.

Leuk weekend weer!

Edit: Vraagje voor Rsca sups, komt Safari niet ferm in de problemen met Jova voor hem? Zal toch wel weinig steun hebben?

Vernon

Legacy Member
sharpshot zei:
Edit: Vraagje voor Rsca sups, komt Safari niet ferm in de problemen met Jova voor hem? Zal toch wel weinig steun hebben?

Zeker en vast. Vooral omdat Safari ook eens durft mee aanvallen, dan zit Anderlecht echt in de problemen omdat Jova zelden mee verdedigt. Maakt het dan voor Deschacht ook niet makkelijk als die hele linkerflank openligt.

Maar voorlopig wordt er nog relatief veel dicht gelopen door Kanu en Biglia waardoor de 'problemen' beperkt blijven.

Jonas89

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Berrier wordt de man dit seizoen :cool:

We moeten met onze voetjes op de grond blijven, zaterdag naar Beerschot; bij een nederlaag is onze goede competitiestart al gaan vliegen. Want zal terug géén gemakkelijke wedstrijd worden...

off-topic: wel leuk gisteren om N'for in het stadion te zien, nog altijd geliefd bij ons (al speelt hij wel bij de vijand) :p sympathieke kerel :)

kakmongool

Legacy Member
Jonas89 zei:
We moeten met onze voetjes op de grond blijven, zaterdag naar Beerschot; bij een nederlaag is onze goede competitiestart al gaan vliegen. Want zal terug géén gemakkelijke wedstrijd worden...

off-topic: wel leuk gisteren om N'for in het stadion te zien, nog altijd geliefd bij ons (al speelt hij wel bij de vijand) :p sympathieke kerel :)

Nfor is wel een van de beste spelers uit de JPL met bal aan de voet, waarom moest hij weg bij ZW?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan