Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rbn13 zei:Net dat doorgaan van Stijnen op Mbokani gezien, wat een rotmongool blijft die kerel toch...
Rbn13 zei:Net dat doorgaan van Stijnen op Mbokani gezien, wat een rotmongool blijft die kerel toch...

LaBuenaVida zei:Club kan tenminste verdedigen nu, en de voorsprong vasthouden!
Iemand zei:Gent vanavond, jezus. Wat voor een draak van een match was me dat zeg.
Zulte eerste helft pak sterker tegen uitermate zwak Gent.
Zulte toont op het einde wel dat het klein ploegje is. 3-1 voor tegen tienen en tijd beginnen rekken dat het niet meer mooi was.
Arbitrage was zo mogelijk nog zwakker dan Gent, 2 onterechte rode kaarten. Eerste kaart die N'Diaye krijgt raakt hij de speler totaal niet. Andere gele kaarten ook zeer discutabel. Ref was archislecht.
NemesisBE zei:Dat er maar snel een topper aankomt! Ik wil kei harde (tegel)emoties hier op't forum!

le mastre zei:Wel, ik begrijp waarom ze in tweede helft gas terugnamen. Vergeet ons seizoen van vorig jaar niet. Waregem kon geen ENKELE voorsprong vasthouden. Dat speelt zeker nog in het hoofd. Goed.. we kunnen niet klagen als supporter. Ze tonen vechtlust.

Iemand;16591050[B zei:]Gent vanavond, jezus. Wat voor een draak van een match was me dat zeg.[/B]
Zulte eerste helft pak sterker tegen uitermate zwak Gent.
Zulte toont op het einde wel dat het klein ploegje is. 3-1 voor tegen tienen en tijd beginnen rekken dat het niet meer mooi was.
Arbitrage was zo mogelijk nog zwakker dan Gent, 2 onterechte rode kaarten. Eerste kaart die N'Diaye krijgt raakt hij de speler totaal niet. Andere gele kaarten ook zeer discutabel. Ref was archislecht.
Kenneke10 zei:tegen nieuwkomers in eerste klasse starten is niet altijd een cadeau hoor, kijk naar rsca op ohl vorig jaar, stvv twee jaar terug op het veld van kampioen standard gaan gelijk spelen...
Iemand zei:Gent vanavond, jezus. Wat voor een draak van een match was me dat zeg.
Zulte eerste helft pak sterker tegen uitermate zwak Gent.
Zulte toont op het einde wel dat het klein ploegje is. 3-1 voor tegen tienen en tijd beginnen rekken dat het niet meer mooi was.
Arbitrage was zo mogelijk nog zwakker dan Gent, 2 onterechte rode kaarten. Eerste kaart die N'Diaye krijgt raakt hij de speler totaal niet. Andere gele kaarten ook zeer discutabel. Ref was archislecht.
sharpshot zei:Edit: Vraagje voor Rsca sups, komt Safari niet ferm in de problemen met Jova voor hem? Zal toch wel weinig steun hebben?
Maxwell Sanchez zei:Berrier wordt de man dit seizoen![]()
sympathieke kerel 
Jonas89 zei:We moeten met onze voetjes op de grond blijven, zaterdag naar Beerschot; bij een nederlaag is onze goede competitiestart al gaan vliegen. Want zal terug géén gemakkelijke wedstrijd worden...
off-topic: wel leuk gisteren om N'for in het stadion te zien, nog altijd geliefd bij ons (al speelt hij wel bij de vijand)sympathieke kerel
![]()