Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weebl zei:Ok jongens, voetbal nu aub ^^.

exo zei:Pakt ook altijd wel per ongeluk zijn goaltje mee, vaak beseft hij het zelf nog niet eens! Heerser![]()
![]()

Jurgenv1 zei:
Altijd hatelijk om te zien hoe hij de goals binnen 'struikelt'.

Timaeus zei:En hij is pas 18 jaar. Oh, wacht das de verkeerde struikelaar.

Hatelijk is mss overdreven dan, maar het is toch wel steeds opnieuw een facepalm-momentje.sharpshot zei:Hoe kan het nu hatelijk zijn als iemand voor uw ploeg scoort![]()
Jurgenv1 zei:Hatelijk is mss overdreven dan, maar het is toch wel steeds opnieuw een facepalm-momentje.
Pareer jij elke kritiek op Club door op de man te spelen soms? Trouwens, ik geef geen fuck om wat men denkt over mijn posts.Timaeus zei:Zo denken velen hier er ook over telkens als jij post.

Jurgenv1 zei:Pareer jij elke kritiek op Club door op de man te spelen soms? Trouwens, ik geef geen fuck om wat men denkt over mijn posts.![]()