Degelijk club brugge vandaag, maar laat ons vooral niet vergeten dat OHL hier inderdaad serieus antivoetbal bracht. Met 11 achter de man waardoor er niets van ruimte was om te combineren. En dat voor een ploeg die het net moet hebben van dat soort voetbal. Ik had het wel zien aankomen.
Hadden hier gewoon 4-0 moeten winnen vandaag als je die afgekeurde goals ziet en de kansen die sommigen kregen. Efficiëntie mag toch wel wat beter. Dirar bijvoorbeeld. Jongens toch, ofwel scoort ge ofwel legt de bal af. Maar telkens opnieuw zo'n kans de nek omwringen. Ideaal scenario om dan nog een goal tegen te krijgen.
Jammer van Vleminckx. Hopelijk niet al te lang uit want ik heb geen zin om tot januari met de Jos in de spits te spelen. Die kerel werkt wel maar is echt niet van het niveau Brugge. Daarnet ook nog mooi gezien. Meneer staat helemaal alleen maar staat wel domweg offside, om dan nog op de paal af te werken ook :') Dat ze bij het bestuur maar rap kijken voor een 2e spits. Almeback zijn verlies is nog goed op te vangen met DVG. En zet Hoefkens in godsnaam op de bank. Hogli dat al meer dan bewezen heeft dat hij een basisplaats verdient. IJzersterke match gezien van die kerel.
Vazquez wordt de patron en verdeler bij Club, dat zie ik nu al. Hopelijk kan die zich nog verder ontwikkelen in de ploeg want dan gaan we daar heel veel plezier aan beleven.
Er is nog werk, en ik wil vooral nog meer efficiëntie zien. Zeker in matchen als deze. 5-0 winnen is leuk, maar je bent er niets mis als je in de volgende match alle moeite van de wereld hebt om een bal in de netten te leggen.