pina
Legacy Member
Sportinggboy zei:Telenet heeft een beperking dat iedere ploeg maximum 20 keer aan bod mag komen en iedere club moet eenmaal op Telenet uitgezonden worden", aldus Ludwig Sneyers van de Pro League.
www.jupilerproleague.be: Telenet haalt voetbalcontract binnen
ik vind het ook straf dat de walen en de brusselaars het 'gratis' mogen zien, dat het sowieso in hun zenderpakket zit. Eigenlijk komt het er dus op neer dat wij voor hen moeten betalen.


Ze zijn idd niet actief in Wallonië, daar is dat VOO.
Ik reageer gewoon op hetgeen je zegt. Limburgers zijn nu eenmaal vlugger trots op de dingen die goed gaan voor hen. Genk valt uiteraard niet voor iedere Limburger onder die noemer, maar voor de zogezegd neutrale Limburgse pers hoort dat wel eigenlijk.