Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
AA Gent aant drukken, 6 min erbij (door blessure keeper GBA) zal moeilijk zijn voor GBA.

enj0i^

Legacy Member
lol Club kan voor het tweede weekend op rij een zeer goede zaak doen :D

als ze winnen natuurlijk :(

Rubmifer

Legacy Member
enj0i^ zei:
lol Club kan voor het tweede weekend op rij een zeer goede zaak doen :D

als ze winnen natuurlijk :(

Zou weer typisch blauw zwart zijn als ze zo'n mooie kans weer zouden laten liggen.

sharpshot

Legacy Member
Wat een raar weekend, RSCA die verliest (toch onverwacht), Standard gelijk (niet geheel onverwacht, het blijft lokeren) en nu Gent die totaal onverwacht verliest tegen Beerschot. Weer zo'n ideaal weekend voor Club, drie puntjes morgen gelijk hoe!

Fraa

Legacy Member
sharpshot zei:
Wat een raar weekend, RSCA die verliest (toch onverwacht), Standard gelijk (niet geheel onverwacht, het blijft lokeren) en nu Gent die totaal onverwacht verliest tegen Beerschot. Weer zo'n ideaal weekend voor Club, drie puntjes morgen gelijk hoe!

Voor ons ook wel ideaal, al winnen Kortrijk & Cercle wel. Maar we benen toch een beetje bij op de top 4. Maar om echt bij te benen moeten we volgende week in Luik al iets gaan rapen, maar daar vrees ik voor.

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
Wat een raar weekend, RSCA die verliest (toch onverwacht), Standard gelijk (niet geheel onverwacht, het blijft lokeren) en nu Gent die totaal onverwacht verliest tegen Beerschot. Weer zo'n ideaal weekend voor Club, drie puntjes morgen gelijk hoe!

Anderlecht heeft het altijd moeilijk in Mechelen. Ik had de nederlaag al wel voelen aankomen. Het is duidelijk dat het niet veel uitmaakt tot de play offs

sharpshot

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Anderlecht heeft het altijd moeilijk in Mechelen. Ik had de nederlaag al wel voelen aankomen. Het is duidelijk dat het niet veel uitmaakt tot de play offs

Iedere topploeg heeft het moeilijk in Mechelen hoor, als Club daar gaat spelen hou ik toch ook altijd rekening met gelijkspel/verlies, zelfde met Lokeren.

Svartálfar

Legacy Member
sharpshot zei:
Iedere topploeg heeft het moeilijk in Mechelen hoor, als Club daar gaat spelen hou ik toch ook altijd rekening met gelijkspel/verlies, zelfde met Lokeren.

De laatste seizoenen hou ik eigenlijk bij iedere uitmatch rekening met gelijkspel/verlies :unsure:

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
Iedere topploeg heeft het moeilijk in Mechelen hoor, als Club daar gaat spelen hou ik toch ook altijd rekening met gelijkspel/verlies, zelfde met Lokeren.

Dus is het niet onverwacht :-)

Er zal geen ploeg met een grote voorsprong de play offs ingaan.

sharpshot

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Dus is het niet onverwacht :-)

Er zal geen ploeg met een grote voorsprong de play offs ingaan.

Eigenlijk niet nu je het zegt, maar toch had ik wel verwacht dat Rsca zou winnen maar eigenlijk is het ook niet zo onverwacht dat ze verliezen :unsure:

als je me volgt hé, je snapt het wel

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
Eigenlijk niet nu je het zegt, maar toch had ik wel verwacht dat Rsca zou winnen maar eigenlijk is het ook niet zo onverwacht dat ze verliezen :unsure:

als je me volgt hé, je snapt het wel

Yep, op niveau wint Anderlecht wel in Mechelen, maar ze spelen al enkele weken niet goed. Daarom voelde ik het wel aankomen. Voor de rust nog tegen Lokeren en naar bergen. Zal nog zwaar worden als ze niet gaan beter spelen

waffel

Legacy Member
Ik ben verrast van Cercle, ik had die nu in gene 100 jaar zien winnen op Bergen.

Energised

Legacy Member
kvond het wel schoon vant genk publiek da applaus voor sonck toen em opkwam ^^

Slayer_Kev666

Legacy Member
Wat een complete off day van de volledige ploeg. Slechtste wedstrijd van het seizoen, met enkel een sterk en dominant openingskwartier. Toch verrast van het voetballend vermoge. Bij Beerschot, geef ze een goeie trainer die durft te voetballen en ze doen mee voor plaats 6 voor de play-offs. Toch wel een lichte deja vu zoals tegen cercle.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan