Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:Straks 1e![]()


enj0i^ zei:lol Club kan voor het tweede weekend op rij een zeer goede zaak doen
als ze winnen natuurlijk![]()
Thorazer zei:Ik wist het![]()
sharpshot zei:Wat een raar weekend, RSCA die verliest (toch onverwacht), Standard gelijk (niet geheel onverwacht, het blijft lokeren) en nu Gent die totaal onverwacht verliest tegen Beerschot. Weer zo'n ideaal weekend voor Club, drie puntjes morgen gelijk hoe!
sharpshot zei:Wat een raar weekend, RSCA die verliest (toch onverwacht), Standard gelijk (niet geheel onverwacht, het blijft lokeren) en nu Gent die totaal onverwacht verliest tegen Beerschot. Weer zo'n ideaal weekend voor Club, drie puntjes morgen gelijk hoe!
Sportinggboy zei:Anderlecht heeft het altijd moeilijk in Mechelen. Ik had de nederlaag al wel voelen aankomen. Het is duidelijk dat het niet veel uitmaakt tot de play offs
sharpshot zei:Iedere topploeg heeft het moeilijk in Mechelen hoor, als Club daar gaat spelen hou ik toch ook altijd rekening met gelijkspel/verlies, zelfde met Lokeren.

sharpshot zei:Iedere topploeg heeft het moeilijk in Mechelen hoor, als Club daar gaat spelen hou ik toch ook altijd rekening met gelijkspel/verlies, zelfde met Lokeren.
Sportinggboy zei:Dus is het niet onverwacht![]()
Er zal geen ploeg met een grote voorsprong de play offs ingaan.

sharpshot zei:Eigenlijk niet nu je het zegt, maar toch had ik wel verwacht dat Rsca zou winnen maar eigenlijk is het ook niet zo onverwacht dat ze verliezen
als je me volgt hé, je snapt het wel