Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swagger

Legacy Member
hoe hard kan je genaaid worden zeg; Kortrijk wel dik droog in de k*kker gepakt.
Twee keer buitenspel dat er geen was, en dan nog fase die evengoed penalty kon zijn. STVV mag de ref danken voor het punt dat ze kunnen thuishouden.

Morrissey

Legacy Member
Benieuwd of Morrenne dat gaat opnemen in zijn klassement op de website :lol:. Zo zie je maar dat je als voorzitter gewoon constant uw bek moet houden. Elke ploeg wordt wel eens benadeeld, maar evengoed word je de volgende match bevoordeeld. Scheidsrechters zijn verre van perfect, maar zijn kinderachtige houding mag hij wel achterwege laten.

Verrassend resultaat op Gent. Gisteren met Multilive gekeken, en het leek mij niet eens onverdiend. Gent heeft op een hele match amper kansen bij elkaar gevoetbald...


Slayer_Kev666 zei:
Was strafschop, jammer. Op naar de volgende wedstrijd.
Dat is toch echt geen penalty. Bruls ligt al bijna op de grond nog voor Kawashima hem raakt, en Kawashima kan zich ook niet wegtoveren he. Bruls blijft gewoon staan zodat Kawashima hem zeker raakt, en gaat dan met veel cinema liggen. Ik vond dat echt geen penalty.

Toch benieuwd naar de topper straks. Het kan wat beide kanten op, met de thuisploeg als lichte favoriet. 2 gelijkwaardige ploegen, iedereen topfit, net een goede rustperiode gehad, we kunnen wel eens een heel leuke match te zien krijgen. Hopelijk komt Club om wat aan te vallen, en niet om de 0 te houden.

Proim

Legacy Member
Monoslay zei:
Een bedroevend puntje tegen Kortrijk.
Onverdiend ook. Match had eerder 1-2 ipv 0-0 moeten zijn, toch enorm veel fouten van de wedstrijdleiding langs beide kanten.

Jammer want zo'n wedstrijden moeten we winnen als we POI willen spelen.

Lorrekvk

Legacy Member
Kortrijk moet zo'n match gewoon winnen. Wat is dit STVV zwak, man toch. Keurt die lijnsman die goal van Capon niet af, is de match gespeeld. Rustig verder spelen en eventueel zelfs een 2e maal scoren zonder in de problemen te komen.

Waarom is die Menga daar precies zo geliefd? Die tribune kreeg bijna een orgasme toen hij nog maar de bal raakte :oink:

Sportinggboy

Legacy Member
ng zei:
En morgen maken we Brugge in en dan is het weekend weer eens geslaagd geweest. Een droge 2-0.

Zou mooi zijn :) Alleen wij punten nemen van de top 3, daar teken ik meteen voor :D.

Zullen weer eens gaan afzakken naar RSCA! Eerst nog receptie te doen :D

bon_jovi

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Zou mooi zijn :) Alleen wij punten nemen van de top 3, daar teken ik meteen voor :D.

Zullen weer eens gaan afzakken naar RSCA! Eerst nog receptie te doen :D

in your dreams..... :tongue:

cmon bruges cmon

TheRedDevils

Legacy Member
Oproep aan de mods : gelieve deze namiddag iets minder streng te zijn, ik heb maandag examen dus zal wat gespannen staan.
Dank

Morrissey

Legacy Member
Same here. De topper een dag voor een van mijn moeilijkste examens, dat kan niet anders dan dat wijven dat daar regelen :sop:. Anyway, vooral hopen op een leuke match. Ik hoop uiteraard dat Anderlecht straks met de 3 punten naar huis gaat, (of thuis blijft :unsure:) maar een leuke en open topper is gewoon altijd veel leuker om volgen. Het is toch niet doorslaggevend, waarom dan eens elkaar niet met open vizier bestrijden?

LaBuenaVida

Legacy Member
en same here!
Ook het moeilijkste examen, chemie, en zie het totaal niet zitten.
HupHup FCB

Dat de beste mogen winnen ;)

massief

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
en same here!
Ook het moeilijkste examen, chemie, en zie het totaal niet zitten.
HupHup FCB

Dat de beste mogen winnen ;)
Allez Hup, geef mij de molmassa van ClUB en FCB.

J.Brown

Legacy Member
normaal is het omgekeerd NotoriousP. Grootste probleem voor Standard is scoren. Kijk naar de scores van de laatste 5 matchen. meestal brilscores of 1-1. Eerste keer dat het een doelpuntenkermis is op Sclessin dit seizoen.

bon_jovi

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Oproep aan de mods : gelieve deze namiddag iets minder streng te zijn, ik heb maandag examen dus zal wat gespannen staan.
Dank

hier ook; morgen werken en de spanning begint te stijgen :D

exo

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
en same here!
Ook het moeilijkste examen, chemie, en zie het totaal niet zitten.
HupHup FCB

Dat de beste mogen winnen ;)

2nd, dat het gewoon een leuke aangename topper gaat worden en dat de beste mag winnen en dat de ref het zaakje onder controle kan houden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan