Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bardok--

Legacy Member
83' Boeckx, die weet dat WAG Stephanie McMichael toekijkt in de tribune, laat zich niet op een foutje betrappen. Hij plukt een dreigende voorzet knap uit de lucht.

84' GOAL: 2-1 Boeckx verslikt zich toch en schenkt Claasen een doelpunt. Hij laat een hard schot van Hussein glippen en ziet hoe Claasen Lierse aan de overwinning helpt. Of heeft Gent nog iets in de tank zitten?

:D

TheRedDevils

Legacy Member
Sweet, flaterke Boeckx.

Nu morgen winnen en samen aan kop.

:lol: sporza, 'in de tank'

Slayer_Kev666

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Sweet, flaterke Boeckx.

Nu morgen winnen en samen aan kop.

:lol: sporza, 'in de tank'
Pas maar op voor boerjan morgen, die kan er ook wat van :applause:

Over de wedstrijd, verdiende overwinning voor Lierse die zijn kansen wel kan afmaken. Jammer van die penalty die niet gefloten werdt.
Nuja, je kan niet alles winnen :p

thijse

Legacy Member
Wa was da weer op Leuven.
Bekan 10 minuten extra tijd omdat ne linnekesman uitviel en het constant tijdrekken/op de grond liggen van Lokeren tegen het 'machtige OHL'.

Lokeren TRIESTIG!

bardok--

Legacy Member
Wil die penalty fase toch ook nog eens zien. Eerste indruk was penalty maar in de herhaling dacht ik weer van niet, Brüls sprong precies.
Maar ja, slechte kwaliteit van stream dus zag het niet goed...

Slayer_Kev666

Legacy Member
bardok-- zei:
Wil die penalty fase toch ook nog eens zien. Eerste indruk was penalty maar in de herhaling dacht ik weer van niet, Brüls sprong precies.
Maar ja, slechte kwaliteit van stream dus zag het niet goed...

Was strafschop, jammer. Op naar de volgende wedstrijd.

puni

Legacy Member
thijse zei:
Wa was da weer op Leuven.
Bekan 10 minuten extra tijd omdat ne linnekesman uitviel en het constant tijdrekken/op de grond liggen van Lokeren tegen het 'machtige OHL'.

Lokeren TRIESTIG!

Ik wou net hetzelfde komen zeggen. De tweede helft van Lokeren was echt wel de schaamte voorbij, zelden zo'n antivoetbal gezien. En komende van een OHL-supporter kan dat statement wel tellen, als ik de kenners hier mag geloven.

Jepjep

Legacy Member
puni zei:
Ik wou net hetzelfde komen zeggen. De tweede helft van Lokeren was echt wel de schaamte voorbij, zelden zo'n antivoetbal gezien. En komende van een OHL-supporter kan dat statement wel tellen, als ik de kenners hier mag geloven.

Hehe, ik was al naar de quoteknop gegaan om het te zeggen maar toen ik je laatste zin las hoefde het niet meer.

ng

Legacy Member
En morgen maken we Brugge in en dan is het weekend weer eens geslaagd geweest. Een droge 2-0.

Digital Lies

Legacy Member
Kben al blij dat we onze 3de plaats behouden en dat Gent niet te ver uitloopt bij een (eventueel) verlies morgen.

Ik hoop op gelijkspel. Winnen zou natuurlijk fantastisch zijn en ik blijf er stiekem op hopen, maar als ik realistisch ben, denk ik dat gelijkspel het hoogst haalbare is. 1-1. :)

Jepjep

Legacy Member
Standard is een zalige ploeg dit jaar vind ik. Mooi aanvallend voetbal, zeker thuis, met snelle technische aanvallers.

waffel

Legacy Member
Een maat van ik kent Capon goed, en ie zag nu op tv dat zen goal onterecht is afgekeurd.

Ie smst "TIS NE DIEF"
Ie krijgt direct trug sms: "haha, voor een keer dak scoor"

:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan