Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jeperdejep zei:Waren er mooie goals bij die 6-1 van standard?
Pas maar op voor boerjan morgen, die kan er ook wat van :applause:TheRedDevils zei:Sweet, flaterke Boeckx.
Nu morgen winnen en samen aan kop.
sporza, 'in de tank'

bardok-- zei:Wil die penalty fase toch ook nog eens zien. Eerste indruk was penalty maar in de herhaling dacht ik weer van niet, Brüls sprong precies.
Maar ja, slechte kwaliteit van stream dus zag het niet goed...
thijse zei:Wa was da weer op Leuven.
Bekan 10 minuten extra tijd omdat ne linnekesman uitviel en het constant tijdrekken/op de grond liggen van Lokeren tegen het 'machtige OHL'.
Lokeren TRIESTIG!
puni zei:Ik wou net hetzelfde komen zeggen. De tweede helft van Lokeren was echt wel de schaamte voorbij, zelden zo'n antivoetbal gezien. En komende van een OHL-supporter kan dat statement wel tellen, als ik de kenners hier mag geloven.
