Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morrissey zei:Hoogstwaarschijnlijk geen Biglia tegen Club, Molins zou wel fit zijn.
Racing_Genk zei:Haha, Vanoppen wil obligaties laten uitschrijven om GBA te redden
Imo een veel te groot risico om te kopen![]()
Racing_Genk zei:Haha, Vanoppen wil obligaties laten uitschrijven om GBA te redden
Imo een veel te groot risico om te kopen![]()
fearofthedark zei:Dat het daar financieel 1 grote puinhoop aan het worden is, begint wel duidelijk te worden imo.
Hopelijk keren ze daar nog het tij. Zou jammer zijn moest (Germinal) Beerschot verdwijnen
Rhandd zei:Ach, die cijfers die nu uitkomen geven de stand van zaken weer van eind vorig seizoen. Er is ondertussen al een half seizoen voorbijgegaan waarbij de loonlast een pak gedaald is, waarin Vanoppen een hoop geinvesteerd heeft en waarin er in het algemeen zwaar bespaard werd.
Er zijn nog altijd financiele probemen, maar de toestand is niet zo dramatisch meer als de berichten doen uitschijnen.
