Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Hoogstwaarschijnlijk geen Biglia tegen Club, Molins zou wel fit zijn.

MrBrightside

Legacy Member
Morrissey zei:
Hoogstwaarschijnlijk geen Biglia tegen Club, Molins zou wel fit zijn.

Zou onverantwoord zijn om die jongen zijn eerste wedstrijd tegen zo'n topper te laten starten. Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld. Als invaller zal hij misschien wel zijn waarde hebben. Ik heb hem nog niet zien spelen dus ik ken ook zijn waarde en kwaliteiten niet. En ik ga me niet baseren op YouTube filmpjes. Al weet je met Jacobs nooit...

Morrissey

Legacy Member
Het is niet omdat hij fit is, dat hij plots in de basis gaat staan hé. Misschien is laten invallen eventueel, afhankelijk van het scoreverloop en hoe die het doet op training, moet kunnen.

MrBrightside

Legacy Member
Ik ben vooral eens benieuwd naar die jongens die op proef mee zijn gekomen of iemand kan overtuigen.

The Black Mamba

Legacy Member
Heeft Jacobs al niet eens gezegd dat hij hem maar tegen maart wedstrijdfit verwacht?

Racing_Genk

Legacy Member
Haha, Vanoppen wil obligaties laten uitschrijven om GBA te redden :rofl:

Imo een veel te groot risico om te kopen:p

fearofthedark

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Haha, Vanoppen wil obligaties laten uitschrijven om GBA te redden :rofl:

Imo een veel te groot risico om te kopen:p

Dat het daar financieel 1 grote puinhoop aan het worden is, begint wel duidelijk te worden imo.

Hopelijk keren ze daar nog het tij. Zou jammer zijn moest (Germinal) Beerschot verdwijnen

fraaanche

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Haha, Vanoppen wil obligaties laten uitschrijven om GBA te redden :rofl:

Imo een veel te groot risico om te kopen:p

Creatief is het wel. Hij hoopt natuurlijk dat supporters dat risico erbij nemen.

Hij verwacht daar 2 miljoen € mee op te halen. Dat is 2000 man die 1000€ geeft, het zou me ten zeerste verbazen. Alle beetjes helpen zeker?

Morrissey

Legacy Member
027.jpg


Zijn biebercoupe is af :woohoo:

fearofthedark

Legacy Member
Beerschot heeft een nieuwe spits gevonden: Sitnimé.

flauw grapje

Général Zantas

Legacy Member
fearofthedark zei:
Dat het daar financieel 1 grote puinhoop aan het worden is, begint wel duidelijk te worden imo.

Hopelijk keren ze daar nog het tij. Zou jammer zijn moest (Germinal) Beerschot verdwijnen

Ach, die cijfers die nu uitkomen geven de stand van zaken weer van eind vorig seizoen. Er is ondertussen al een half seizoen voorbijgegaan waarbij de loonlast een pak gedaald is, waarin Vanoppen een hoop geinvesteerd heeft en waarin er in het algemeen zwaar bespaard werd.

Er zijn nog altijd financiele probemen, maar de toestand is niet zo dramatisch meer als de berichten doen uitschijnen.

fearofthedark

Legacy Member
Rhandd zei:
Ach, die cijfers die nu uitkomen geven de stand van zaken weer van eind vorig seizoen. Er is ondertussen al een half seizoen voorbijgegaan waarbij de loonlast een pak gedaald is, waarin Vanoppen een hoop geinvesteerd heeft en waarin er in het algemeen zwaar bespaard werd.

Er zijn nog altijd financiele probemen, maar de toestand is niet zo dramatisch meer als de berichten doen uitschijnen.

k hoop het voor jullie :)

Booka Shade

Legacy Member
Frankske toch. Nekeer horen bij een paar maten van hem of het wel echt zo is :p

Vedeco

Legacy Member
In den Drummer heeft hij het er nog niet over gehad. Tis te hopen dat hij ze ne keer meepakt potverdikke.

Muismat

Legacy Member
Wat ik mij afvraag, hoe het mogelijk is dat topclubs zoals Barcelona & Real 100den miljoenen euro's schulden mogen hebben en in België dat niet mag (wat ik overigens heel logisch vind). Niet moeilijk dat ge zelfs geen kans maakt tegen ploegen die zoveel schulden mogen hebben ...

The Black Mamba

Legacy Member
Omdat de banken geloven dat zij die schulden kunnen terugbetalen (wegens hun gigantische inkomsten) blijven ze steeds maar leningen krijgen. Schulden op zich zijn trouwens niet altijd slecht , alle bedrijven maken schulden om investeringen mogelijk te maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan