Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hell yeah, worden weer leuke interviews na de matchen!mythe zei:

sharpshot zei:Ah? Linkie? Weet er niets van.


Klopgeest zei:Mpenza is precies terug op weg naar Standard:
Émile M'Penza fête son retour au Standard @ Barocco Club - YouTube
![]()
Klopgeest zei:Mpenza is precies terug op weg naar Standard:
Émile M'Penza fête son retour au Standard @ Barocco Club - YouTube
![]()
waffel zei:Ik weet dat je voor Anderlecht bent, maar je hoeft het daarom niet zo uit te stralen telkens. Anti-Standard is al dat gij kan doen.
Nic! zei:sporza: De Witte: "16 clubs in 1e en 18 in 2e is waanzin"
Ik ben volledig akkoord dat het enkel positief zou zijn moesten we naar een eerste klasse gaan met 14 clubs. Over de tweede klasse ga ik me niet uitspreken, maar ik denk dat De Witte zeker een competente voorzitter is en ook daar wel een goed zicht zal op hebben.
kakmongool zei:Denk wel dat het niveau van de competitie omhoog zal gaan door deze maatregel. Maar vrees wel dat de jeugdwerking van de meeste (kleine) ploegen zal verzwakken en dat we alleen nog maar buitenlanders zullen zien spelen voor de topploegen.
Klopgeest zei:Dan gaat 2e klasse pas echt een kerkhof worden denk ik.. Wat met de ploegen uit derde die naar 2e willen (& dus plots professioneel moeten worden?)
Terug naar het oude model!!!
BleKKie zei:Het boxing day gedoe werkt hier toch echt wel niet hoor.
Gigantisch veel mensen moeten gewoon werken op 2e kerstdag, hoe kan dat dan interessant zijn![]()