Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stormtrooper

Legacy Member
Bah, balen. 'k had juist zo goesting in een potje voetbal :sad:


Waarom kan men eigenlijk geen zeil over het plein leggen?

Booka Shade

Legacy Member
Goed zo, anders had ik toch 5€ verloren door op de verkeerde te wedden.

BleKKie

Legacy Member
stormtrooper zei:
Bah, balen. 'k had juist zo goesting in een potje voetbal :sad:


Waarom kan men eigenlijk geen zeil over het plein leggen?

Zeil zou weinig helpen denk ik, plooi dat eens op zonder dat het water dan toch nog op het veld komt.
Eerder een soort tentsysteem zou wel kunnen werken natuurlijk, maar of dat betaalbaar is, is iets anders.

Edit:
Sporza Facebook zei:
Ding dong. Dienstmededeling: De match van vanavond tussen Cercle en AA Gent is afgelast

Oké, het is maar op facebook, maar toch :sop:

Booka Shade

Legacy Member
Brugge blijft Brugge, of het nu Club of Cercle is. Die meisjes zijn bang om in de regen te spelen en hebben daarom voor expres geen zeil of tent.
Het zijn allemaal tentsletjes daar.

stormtrooper

Legacy Member
Volgens Sporting Telenet zijn zowel Bob Peeters als Michel Louwagie akkoord om zondagavond te spelen. Allé, te hopen dat de kalendercommissie akkoord gaat.

TheRedDevils

Legacy Member
stormtrooper zei:
Volgens Sporting Telenet zijn zowel Bob Peeters als Michel Louwagie akkoord om zondagavond te spelen. Allé, te hopen dat de kalendercommissie akkoord gaat.

Om 15 uur dan? Want de match ging normaal deze avond uitgezonden worden op Telenet... Zondag speelt Club om 18 uur en 's avonds tonen ze dan Anderlecht. :p

stormtrooper

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Om 15 uur dan? Want de match ging normaal deze avond uitgezonden worden op Telenet... Zondag speelt Club om 18 uur en 's avonds tonen ze dan Anderlecht. :p

Goh, ze zouden hem om half 9 willen spelen. Ik denk dat hij gewoon niet uitgezonden gaat worden.

Welke mongool heeft er ook beslist om zo kort na elkaar matchen te laten spelen op dat veld :doh:

Vedeco

Legacy Member
Standard-Genk om 14u30
RSCA-Lokeren om 18u00
Cercle-Gent om 20u30

Brugge speelt toch morgenavond tegen OHL zonder uitzending op Telenet?

stormtrooper

Legacy Member
Pro League bevestigt dat de wedstrijd zondag om 20u30 wordt ingehaald.

BleKKie

Legacy Member
Standard-Genk om 14u30
OHL-Club om 18u00
RSCA-Lokeren om 20u30

Logisch dat alle 3 die ploegen die gisteren Europees speelden, zondag spelen trouwens.

En goeie zaak dat het zo snel ingehaald wordt, anders altijd maar die miserie met die inhaalwedstrijden.

stormtrooper

Legacy Member
Op zich is het ook eerlijker voor Lokeren aangezien de rustperiode nu gelijk is voor beide teams.

massief

Legacy Member
Jep, sowieso: FB:
KAA Gent
Laatste nieuws: de wedstrijd zal ook opnieuw uitgezonden op Sporting Telenet. Die bevestiging hebben we net gekregen.

TheRedDevils

Legacy Member
Ah, mijn vraag is opgelost. Bedankt massief!

Edit : ja lap, Club zenden ze dus ni uit :/

asmo

Legacy Member
exo zei:
Papieren versie of online? Indien 1ste, kleine samenvatting...? :)
Papieren versie. Papa mag twee bladzijden vollullen.

-"Ik wil geen slecht woord zeggen over Safari, maar die jongen gaat ook niet over de middenlijn hé":wtf:

-"Maar ik ken weinig van voetbal. Nu ook, vraag mij niet of Safari goed speelt of niet, want daarvoor ken ik te weinig van het spelletje".

Morrissey

Legacy Member
Ja inderdaad, ook net gelezen en wou die quote hier ook komen posten.

Maar die vader is nog meer vol van zichzelf dan dat Oli is. Wat een klet van een kerel zeg.

Sportinggboy

Legacy Member
Vedeco zei:
Standard-Genk om 14u30
RSCA-Lokeren om 18u00
Cercle-Gent om 20u30

Brugge speelt toch morgenavond tegen OHL zonder uitzending op Telenet?

Yep, Club Brugge heeft nooit in de programmatie gezeten :)

Safari = heerser op LB, een verademing tegenover Deschacht! Safari :bow: :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan