Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wilcao

Legacy Member
Cuth zei:
Kan je even wat voorbeelden geven van mijn onzin aub?


Wil je dan nog wat extra?

Benteke komt veel minder in de media. Niemand hier geeft iets om Aston Villa.
Lukaku speelt bij een goed voetballende ploeg die bovenaan meedraait en waar dus effectief mensen naar kijken.. Lukaku is eigendom van Chelsea. Mourinho praat af en toe is over Romelu. Lukaku komt veeeeel meer in de media en is dus bekender. Daarenboven spreekt Lukaku ook nog is Nederlands en daarenboven kunnen die sportjournalisten en die flikkertjes van bij sporza maar niet genoeg van hem krijgen.
En iedereen haat Lukaku en kan het dus niet laten hem de grond in te boren natuurlijk.

Ps: niet zo op de man spelen. Dat gaat niemand af.

Dat is echt onzin. Toen het goed ging met Benteke, werd hij vaak genoeg vernoemd. De vergelijking met Lukaku kon toen niet genoeg gemaakt worden.

Ik weet ook dat ik over kom als een Lukaku fanboy of Benteke hater, maar dit is niet het geval. Qua speelstijl heb ik liever Benteke, maar gaat het gewoon erom hoe hier altijd met twee maten gemeten moet worden en dat de objectiviteit ver te zoeken is. Als attitude het enige argument is, val je toch snel door de mand.

exCite

Legacy Member
Sky & BT mogen wel is eindelijk hun uitzendschema vrijgeven voor februari, die vluchten worden enkel duurder.

Gavin

Legacy Member
Manchester United @ManUtd
"On Newcastle's visit, Moyes says: "They are coming to OT and we are going to make it as difficult for them as we possibly can."

Voelt zich al goed thuis in de middenmoot precies, dat is toch niet te schatten. :lol:



En Benteke heeft een blessure gehad en zit in die standaard dip in een bevestigingsjaar (bij een kutploeg dan nog), na januari moeten er pas zorgen gemaakt worden. De vergelijking met Lukaku, die het scorend uiteraard veel beter doet, gaat nu even niet op omdat die alweer voor een nieuwe club speelt en die situatie dus omzeilt.

MaximumOfBass

Legacy Member
Gavin zei:
Manchester United @ManUtd
"On Newcastle's visit, Moyes says: "They are coming to OT and we are going to make it as difficult for them as we possibly can."

Voelt zich al goed thuis in de middenmoot precies, dat is toch niet te schatten. :lol:


:doh::doh::doh::doh::doh:

Allé komaan, aan dit tempo zijn we pas in 2020 terug aan de top aan het meedoen.

Glor

Legacy Member
Gavin zei:
Manchester United @ManUtd
En Benteke heeft een blessure gehad en zit in die standaard dip in een bevestigingsjaar (bij een kutploeg dan nog), na januari moeten er pas zorgen gemaakt worden. De vergelijking met Lukaku, die het scorend uiteraard veel beter doet, gaat nu even niet op omdat die alweer voor een nieuwe club speelt en die situatie dus omzeilt.

Nja, ik vind het nu niet direct eenvoudiger om te bevestigen bij een nieuwe ploeg dan in dezelfde ploeg, een bevestigingsjaar is in beide gevallen niet evident imo.

Cuth

Legacy Member
Wilcao zei:
Dat is echt onzin. Toen het goed ging met Benteke, werd hij vaak genoeg vernoemd. De vergelijking met Lukaku kon toen niet genoeg gemaakt worden.

Ik weet ook dat ik over kom als een Lukaku fanboy of Benteke hater, maar dit is niet het geval. Qua speelstijl heb ik liever Benteke, maar gaat het gewoon erom hoe hier altijd met twee maten gemeten moet worden en dat de objectiviteit ver te zoeken is. Als attitude het enige argument is, val je toch snel door de mand.

Bon, ik onthoud dat je nog veel kan leren van die twee andere jongens uit Limburg die hier rondhangen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Hazard heeft geen slechte match gespeeld, maar als dat youtube filmke iets bewijst dan is het toch nog dat zijn snelheid van uitvoering nog een groot pijnpunt is. Tegen de laatste in de stand kunt ge uw manneke tekens eens twee keer verslagen door altijd zo lang aan de bal te blijven en traag te lopen, maar als ge elke fase twee keer langs een Kompany ofzo wilt gaan gaat ge toch nog wat straffer moeten spelen.

Pieter3770

Legacy Member
Gavin zei:
En Benteke heeft een blessure gehad en zit in die standaard dip in een bevestigingsjaar (bij een kutploeg dan nog), na januari moeten er pas zorgen gemaakt worden. De vergelijking met Lukaku, die het scorend uiteraard veel beter doet, gaat nu even niet op omdat die alweer voor een nieuwe club speelt en die situatie dus omzeilt.

Zo kun je alles uitleggen natuurlijk.
Zo moeilijk om gewoon toe te geven dat Benteke momenteel de stenen uit de grond zuigt en Lukaku voetballend vaak redelijk zwak is maar wel optimaal de killer uithangt momenteel?

Gavin

Legacy Member
Het staat er toch, Lukaku doet het scorend beter. En daar is het mee gezegd, vind ik, want optimaal de killer uithangen is het verre van. Verder zegt ge zelf dat het spel zwak is, dus blijft enkel de goede scoringsstatistiek over. Wat ik dus al zei, eigenlijk, maar dan ben ik alles aan het uitleggen natuurlijk.

Verder weet ik niet of Benteke de stenen uit de grond zuigt, want ik heb misschien een match of twee half meegepikt van Aston Villa dit seizoen. Ik zeg dat hij een blessure heeft gehad en dat dit dipje gewoon standaard is na een goed eerste jaar. En dat is puur op goalstatistieken, ik heb het dan nog niet eens over Benteke zijn algemene spel dat veel moeilijker is dan achter een balletje in de diepte hossen. Ik weet het niet, maar hij krijgt toch nog redelijke ratings buiten zijn goals, lijkt me. Gij weet dat volgens mij ook helemaal niet of Benteke de stenen uit de grond zuigt, maar natuurlijk ben ik het die het boeltje vertekent.


Maar ja, goals is het enige dat nog telt tegenwoordig. Als ge drie open kansen mist en alsnog een pisballeke zonder verdediger erin mikt, is uw match nog geslaagd bij wijze van spreken. En wordt ge een maand later een optimale killer genoemd.

Wilcao

Legacy Member
Cuth zei:
Bon, ik onthoud dat je nog veel kan leren van die twee andere jongens uit Limburg die hier rondhangen.

Bedankt voor die wijsheid! Ik ga er direct mee aan de slag!

mtm

Legacy Member
exCite zei:
Sky & BT mogen wel is eindelijk hun uitzendschema vrijgeven voor februari, die vluchten worden enkel duurder.

Ik was in de week juist hetzelfde aan het denken. Gij wilt ook uw trip voor Liverpool-Arsenal plannen zeker? :p


En in de discussie Lukaku-Benteke: ge moet anders eens vergelijken met wat voor aanvoer Benteke het moet doen, en wat voor spelers Lukaku rond zich heeft. En voor iemand afkomt met West Brom: die zijn vorig seizoen 8ste geëindigd. Villa moet al 2 seizoenen tegen de degradatie vechten.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Benteke heeft gewoon een dipje. Hij heeft vorig jaar té consistent laten zien op welke manieren hij allemaal kan scoren, dat komt wel weer terug allemaal.

Cuth

Legacy Member
Wilcao zei:
Bedankt voor die wijsheid! Ik ga er direct mee aan de slag!

Ja wat?
Ik kom twee keer met argumenten aanzeulen. een keer speel je zowat op de man en dan andere keer zeg je gewoon; "Dat is onzin." en staat er nog wat nietszeggend.

MaximumOfBass

Legacy Member
Wilcao zei:
Eindelijk krijgt Hernandez nog eens zijn kans. Zalige speler imo.

Vindt hem ook een van de aantrekkelijkste spelers van United. En Robin is terug :love:

Januzaj in de basis had ik niet verwacht ...

Jepjep

Legacy Member
Wilcao zei:
Eindelijk krijgt Hernandez nog eens zijn kans. Zalige speler imo.

En Jeper wat heb je in godsnaam met uw nick gedaan???

Ik werd toch zo vaak zo genoemd. En ik dacht, ik doe eens gek. We leven tenslotte maar 1 keer.

NightFlyer

Legacy Member
Die commentator op Telenet gooit ook iedereen door elkaar. Januzaj is Van Persie. Jones is Evans. Van Persie is Nani. Jeezus. :lol:

Voetballend trekt het ook weer niet op veel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan