Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

psxman

Legacy Member
Hekje# zei:
Blij dat ik niet thuis was om spurs te zien :D Geen zin om te samenvatting te zien zelfs. Maar 6 tegen krijg is wel te belachelijk :D
En 9 goals, ik blijf erbij dat Soldado gewoon niet goed gebruikt wordt, anders zal hij ze wel binnen leggen. Anyway 1/9 en nu komt united.

Boas zalt wel weten toch?Een trainer als hem zal wel weten hoe soldado moet spelen..niet dan?:(

UnitedArabEm.

Legacy Member
Wat kan die 40 jarige giggs nog steeds geweldige passen geven! Was onder de indruk van zijn prestatie de zondag

UnitedArabEm.

Legacy Member
jeperdejep zei:
Lukaku is echt nog een kind. Zie je ook op het veld terug, als hij de bal niet krijgt in een semi-kansrijke positie gedraagt hij zich als een kind dat geen snoepje krijgt. Voetballers krijgen kritiek en daar moet je mee leren omgaan. Ik vraag me af of hij echt van zichzelf vindt dat hij een goede wedstrijd speelde buiten de goals.

Inderdaad, langs de andere kant, hij is waardeloos buiten de goals in tegenstellig tot Benteke, maar die goals maken veel goed en uiteindelijk is dat de bedoeling in voetbal,

ben hem al twee keer tegengekomen in het echt, volgende keer vraag ik het hem is wat hij van zijn spel vindt buiten de goals

BeeLz

Legacy Member
UnitedArabEm. zei:
Wat kan die 40 jarige giggs nog steeds geweldige passen geven! Was onder de indruk van zijn prestatie de zondag
:wtf: De match van zondag heb ik nu niet gezien maar elke keer ik die dit seizoen zag was zijn passing slordig en de stats liegen ook niet, amper 73% pass success. Die mens kan echt niet meer mee op het hoogste niveau en brengt niets bij aan Man Utd. Maarja, als hij dan na 15 slechte passes eens een goede trapt is dat weer "zijn ervaring".

Doet me denken aan MOTD van een paar weken geleden waar een pass van Rooney naar nergens werd beschreven als een beautifully feathered ball :lol:

mtm

Legacy Member
BeeLz zei:
Doet me denken aan MOTD van een paar weken geleden waar een pass van Rooney naar nergens werd beschreven als een beautifully feathered ball :lol:

Dat heb ik tegenwoordig wel meer bij MOTD. Een actie die nergens toe leidt of zo, maar dan knippen ze de beelden op zo'n manier dat ge niet doorhebt dat ze gewoon aan het zeveren zijn. Maar als ge de volledige wedstrijd hebt gezien, weet ge natuurlijk wel beter.

Jepjep

Legacy Member
BeeLz zei:
:wtf: De match van zondag heb ik nu niet gezien maar elke keer ik die dit seizoen zag was zijn passing slordig en de stats liegen ook niet,

Hij gaf zondag een heerlijk balletje op rooney op het einde van de wedstrijd waar Rooney gewoon moest scoren. Unitedarab doelt wellicht op die pass.

Hannibal

Legacy Member
BeeLz zei:
:wtf: De match van zondag heb ik nu niet gezien maar elke keer ik die dit seizoen zag was zijn passing slordig en de stats liegen ook niet, amper 73% pass success. Die mens kan echt niet meer mee op het hoogste niveau en brengt niets bij aan Man Utd. Maarja, als hij dan na 15 slechte passes eens een goede trapt is dat weer "zijn ervaring".

Doet me denken aan MOTD van een paar weken geleden waar een pass van Rooney naar nergens werd beschreven als een beautifully feathered ball :lol:
Don't feed the troll ...

TheRedDevils

Legacy Member
BeeLz zei:
:wtf: De match van zondag heb ik nu niet gezien maar elke keer ik die dit seizoen zag was zijn passing slordig en de stats liegen ook niet, amper 73% pass success. Die mens kan echt niet meer mee op het hoogste niveau en brengt niets bij aan Man Utd. Maarja, als hij dan na 15 slechte passes eens een goede trapt is dat weer "zijn ervaring".

Doet me denken aan MOTD van een paar weken geleden waar een pass van Rooney naar nergens werd beschreven als een beautifully feathered ball :lol:

Je had hem in de CL moeten zien heersen! Akkoord, hij heeft heel wat slechte matchen gespeeld dit seizoen maar om te zeggen dat hij niets meer waard is voor United is dikke zever. Hoeveel matchen van United heb je dit seizoen al gezien? Als hij wat ruimte en tijd krijgt is hij nog steeds een meerwaarde, daar ben ik van overtuigd. Die fantastische passing heeft hij nog steeds. Moet gewoon in de juiste matchen gebruikt worden...Tegen Southampton bv. zou het niet werken. Aan Moyes om het tactisch in orde te brengen.

Is vandaag trouwens 40 jaar geworden. Respect.

Mourinho haalt uit naar Romelu Lukaku - Voetbal internationaal - Nieuws - Sportmagazine.be
:woohoo:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Mjah sorry, maar Giggs is gewoon té oud om bezien te worden als een kandidaat voor de basis. Bijna elke ploeg heeft iemand die hem 90 minuten lang uit de match kan houden als het moet.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Giggs is een klasbak maar is inderdaad geen materiaal meer voor in de basis.

TheRedDevils

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Giggs is een klasbak maar is inderdaad geen materiaal meer voor in de basis.

Dacht ik ook na vorig seizoen. Maar als je nu Fellaini en Cleverley (en Anderson) ziet zuigen dan verdient Giggs het gewoon om nog te spelen, al is het maar om 1 beslissende pass te geven. Dringend nood aan een betere CM wel, Giggs kan eens 1 match goed spelen maar komt tekort tegen de topploegen. Zou hem nu ook wel niet in de topmatchen opstellen ;)
Pogba hadden ze moeten houden :(

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Maar je hebt dan één speler die het tempo helemaal niet aankan en waarschijnlijk constant voorbijgeraasd wordt. Af en toe gaat dat pakken als de coach van de tegenstander geen fuck geeft om zijn aanwezigheid, maar anders...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan