psxman
Legacy Member
Hekje# zei:Blij dat ik niet thuis was om spurs te zienGeen zin om te samenvatting te zien zelfs. Maar 6 tegen krijg is wel te belachelijk
En 9 goals, ik blijf erbij dat Soldado gewoon niet goed gebruikt wordt, anders zal hij ze wel binnen leggen. Anyway 1/9 en nu komt united.
Boas zalt wel weten toch?Een trainer als hem zal wel weten hoe soldado moet spelen..niet dan?

Geen zin om te samenvatting te zien zelfs. Maar 6 tegen krijg is wel te belachelijk 
De match van zondag heb ik nu niet gezien maar elke keer ik die dit seizoen zag was zijn passing slordig en de stats liegen ook niet, amper 73% pass success. Die mens kan echt niet meer mee op het hoogste niveau en brengt niets bij aan Man Utd. Maarja, als hij dan na 15 slechte passes eens een goede trapt is dat weer "zijn ervaring".


