Mudi
Legacy Member
Jonas89 zei:Ik vind dat het redelijke grote maten zijn, heb een XL maar heb het gevoel dat wat te groot is. Natuurlijk wel beter om nog iets onder te dragenEr staat z'on maattabel bij op de website...
Ik zou wachten om het te kopen, tegen het einde v/h seizoen zijn het altijd flinke kortingen
Ik heb de home kit van dit jaar voor 30 pond gevonden
Natuurlijk met Mata op de rug en verzendkosten heeft het in totaal 60 euro gekost.
Er staat z'on maattabel bij op de website...
1-1
