Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stan_V

Legacy Member
Zendt Sporza dat uitgesteld uit? (ik kijk op Ned3, maar zie dat Canvascrack nog altijd bezig is)

Jonas89

Legacy Member
Stan_V zei:
Zendt Sporza dat uitgesteld uit? (ik kijk op Ned3, maar zie dat Canvascrack nog altijd bezig is)

Blijkbaar wel he, zullen mss de 2de helft live uitzenden

mtm

Legacy Member
Suarez > Cavani.


Allez, nu niet denken dat ik dat zeg op basis van deze wedstrijden. Gewoon mijn algemene indruk over wat ik gezien heb van beide spelers. Toegegeven, van Cavani veel minder, maar genoeg om Suarez beter te vinden.


En waarschijnlijk scoort Cavani deze match dan nog, waarop 10 man mij hierop gaat quoten.

ShRule

Legacy Member
Haha jezelf al indekken voor als hij scoort. Nuja niet dat ik je tegenspreek. Cavani is gwn een ander type.

Stan_V

Legacy Member
mtm zei:
Suarez > Cavani.


Allez, nu niet denken dat ik dat zeg op basis van deze wedstrijden. Gewoon mijn algemene indruk over wat ik gezien heb van beide spelers. Toegegeven, van Cavani veel minder, maar genoeg om Suarez beter te vinden.


En waarschijnlijk scoort Cavani deze match dan nog, waarop 10 man mij hierop gaat quoten.

Ik heb precies de indruk (van de paar matchen van Uruguay die ik hier nu heb gezien) dat die twee niet echt bij elkaar passen samen op het veld.

The Black Mamba

Legacy Member
Miljaar ik had eerst zelfs niet door dat het een assist is van Neymar en geen mislukte doelpoging. Ofwel heb ik de herhaling redelijk slecht gezien :p

Neymar heeft hier wel dik bewezen een terechte hype te zijn, dat wordt leuk volgend jaar.

Romelus

Legacy Member
mtm zei:
Suarez > Cavani.


Allez, nu niet denken dat ik dat zeg op basis van deze wedstrijden. Gewoon mijn algemene indruk over wat ik gezien heb van beide spelers. Toegegeven, van Cavani veel minder, maar genoeg om Suarez beter te vinden.


En waarschijnlijk scoort Cavani deze match dan nog, waarop 10 man mij hierop gaat quoten.

Je zegt zelf dat je hem amper ziet spelen en je bent een grote fan van Suarez, dus eigenlijk kon je deze post ook plaatsen voor je iets gezien had van de Confederation Cup.

Cavani is een diepe spits, die het eerder moet hebben van zijn duelkracht, fysieke presence en een geweldige uithaal. Suarez is meer de man van de actie, dus ik weet niet echt of je die twee goed kan vergelijken. Ik vind beiden erg goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan