Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharkmen

Legacy Member
Italië heeft Totti nodig, want als Diamanti u eerste keuze is, dan hebt ge echt een probleem...

Gavin

Legacy Member
Volder is hier toch niet dus kan hij geen misbruik maken van de volgende zin ... maar Als Balotelli altijd zo zou spelen in de spits mag hij wel bij Barcelona komen spelen. Jammer dat hij geen verstand heeft en dus niet altijd zo kan spelen.

Maar toch, hij (en Neymar) op dit tornooi toch getoond dat er veel meer inzit dan enkel dwaas doen op een veld.

eurowarriors

Legacy Member
Denk dat een El Shaarawy in vorm wel wonderen kan doen voor dit Italië. Insigne kan ik niet inschatten, heb er wel al heel wat goeie dingen over gehoord. Van Verratti ben ik absoluut geen fan.

Candreva heeft wel een schitterende corner in zijn benen moet ik zeggen. Maar voetballend bracht die gisteren maar weinig bij. Werkt wel hard. Diamanti is matig.

Vanavond normaal gezien weer Soldado in de basis. Zou hem graag met Villa in de spits zien staan.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Gavin zei:
Volder is hier toch niet dus kan hij geen misbruik maken van de volgende zin ... maar Als Balotelli altijd zo zou spelen in de spits mag hij wel bij Barcelona komen spelen. Jammer dat hij geen verstand heeft en dus niet altijd zo kan spelen.

Maar toch, hij (en Neymar) op dit tornooi toch getoond dat er veel meer inzit dan enkel dwaas doen op een veld.

Inderdaad, Neymar heeft me verrast. Zonder hem had Brazilië het véél slechter gedaan. Hij geeft assists, geeft de bal op tijd af en scoort met beide voeten op de volley. En het zijn vaak niet eens zo geforceerde doelpunten, eerder op toevallige kansen die hij dan toch perfect benut.

Ik had het niet meteen verwacht, maar hij zou mijn vooroordelen misschien wel eens van de baan kunnen vegen...

ShRule

Legacy Member
Neymar doet alle bij brazilie. Voorzetten,passes, vrije trappen, corners, verre schoten, scoren,.. Bij belgie hebben we daar 2-3 spelers voor. Zonder hem is brazilie veel minder waard. Zoals messi bij barca. En dat is gevaarlijk.

Pseudo

Legacy Member
eurowarriors zei:
Denk dat een El Shaarawy in vorm wel wonderen kan doen voor dit Italië.

Nee, das zo'n Cristiano Ronaldo-speler, niet kunnen passen en dribbelen, enkel maar misbruik maken van de ruimte tussen en achter de fullbacks en cb's, compleet nutteloos als ge met een centrale spits (Balotelli) speelt die te goed is om als bliksemafleider te spelen voor die spelers , van daar zal de creativiteit ook niet komen, Milan zou hem beter verkopen voor 40-45 miljoen want meer gaan ze er in de toekomst niet voor krijgen

Jepjep

Legacy Member
Torressss, die zag ge zo aankomen. Loerde bij die voorzet BAM voor zijn man en mooi binnengekopt.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Als Torres en vooral Oscar hun niveau van bij de nationale ploeg zouden brengen bij Chelsea, dat zou pas vonken geven.

Xcessive-

Legacy Member
Mau5 zei:
Als Torres en vooral Oscar hun niveau van bij de nationale ploeg zouden brengen bij Chelsea, dat zou pas vonken geven.

Precies of torres doet het zoveel beter bij Spanje?

Lilspanyol

Legacy Member
Mau5 zei:
Als Torres en vooral Oscar hun niveau van bij de nationale ploeg zouden brengen bij Chelsea, dat zou pas vonken geven.

Vond gij Oscar dan zo goed bij Brazilië?

Clouds&Cereals

Legacy Member
Xcessive- zei:
Precies of torres doet het zoveel beter bij Spanje?

Veel dreigender toch wel.

Lilspanyol zei:
Vond gij Oscar dan zo goed bij Brazilië?

Laatste wedstrijden niet maar als je Brazilië regelmatig volgt merk je echt wel dat Oscar zijn stempel drukt terwijl hij bij Chelsea soms voor Schuppen 7 erbij loopt.

Jepjep

Legacy Member
Engeland U20 gelijkgespeeld tegen Irak U20 op het wk. Die jeugdteams van Engeland presteren zo mogelijk nog dramatischer dan Engeland.

Xcessive-

Legacy Member
Mau5 zei:
Veel dreigender toch wel.



Laatste wedstrijden niet maar als je Brazilië regelmatig volgt merk je echt wel dat Oscar zijn stempel drukt terwijl hij bij Chelsea soms voor Schuppen 7 erbij loopt.

Tegen kleine landen misschien. Anders heeft toch niet echt zoveel bewezen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan