Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bart Religion zei:Waar is den tijd dat als je iets verkeerd deed ge na training ge gewoon een paar tourkes rond het veld extra moest crossen

Cpt. Kablammo zei:Jaja, 'opgeroepen maar niet spelen'. :')
profound zei:Benteke en Bakkali in selectie Rode Duivels - VoetbalNieuws.be
Go bakkali! Krijgt hopelijk wat speelkansen.

profound zei:Benteke en Bakkali in selectie Rode Duivels - VoetbalNieuws.be
Go bakkali! Krijgt hopelijk wat speelkansen.
De selectie:
Doelmannen: Koen Casteels (Hoffenheim), Thibaut Courtois (Atletico Madrid), Simon Mignolet (Liverpool)
Verdedigers: Toby Alderweireld (Atletico Madrid), Laurent Ciman (Standard), Guillaume Gillet (Anderlecht), Vincent Kompany (Manchester City), Nicolas Lombaerts (Zenit Sint-Petersburg), Sébastien Pocognoli (Hannover), Daniel Van Buyten (Bayern München), Thomas Vermaelen (Arsenal), Jan Vertonghen (Tottenham)
Middenvelders: Nacer Chadli (Tottenham), Steven Defour (Porto), Moussa Dembélé (Tottenham), Marouane Fellaini (Manchester United), Timmy Simons (Club Brugge), Axel Witsel (Zenit Sint-Petersburg)
Aanvallers: Zakaria Bakkali (PSV), Christian Benteke (Aston Villa), Kevin De Bruyne (Chelsea), Eden Hazard (Chelsea), Romelu Lukaku (Everton), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton)
Maar dat zijn flutploegjes. Daar kan iedereen die wat kan shotten de man worden.Cpt. Kablammo zei:Mirallas is intussen ook vaste basisspeler en eigenlijk ook een sterkhouder. Lukaku was sterkhouder bij WBA, zal dat nu ook zonder problemen worden bij Everton.
Gavin zei:Mata is dat bij Chelsea bijvoorbeeld, niet Hazard.
Bwa, Hazard is toch echt wel een van de eersten op het wedstrijdblad nu hoor. En bij Everton het mooie weer maken is niet slecht, is ook niet meteen een flutploeg. Zenit is ook gene platte kak, al kon het beter zijn. We hebben genoeg spelersmateriaal waar anderen jaloers op zouden zijn intussen.Gavin zei:Maar dat zijn flutploegjes. Daar kan iedereen die wat kan shotten de man worden.
Bij de grote ploegen zijn de Belgen toch niet echt de transformators of alfaspelerkes. Mata is dat bij Chelsea bijvoorbeeld, niet Hazard.
Aangezien wij toch geen echte RB bij de duivels hebben zou iemand als Cavanda toch wel eens opgeroepen mogen worden, al is het voor op de bank te zitten. Achja, er zitten er daar nog in Italië die al jaren met dat probleem kampen (Mudingayi, Nainggolan).Cpt. Kablammo zei:Mirallas is intussen ook vaste basisspeler en eigenlijk ook een sterkhouder. Lukaku was sterkhouder bij WBA, zal dat nu ook zonder problemen worden bij Everton.
Ook niet echt een probleem, weinig ploegen die al aan zoveel sterkhouders komen.
Selectie van Gillet is een regelrecht schandaal. Kut Borkelmans die wat spelers in Engeland gaat scouten (die iedereen door en door kent) maar in Italië is nog niemand geweest. Ons pijnpunt is overduidelijk de RB maar gaan we Cavanda scouten? Neeeeeee hoor.
Bah bah bah, vreselijk kut mismanagement gemaskeerd door al dat gezever van goede sfeer. Alsof iemand er wakker van ligt als Gillet er niet bij is.
Cpt. Kablammo zei:Bwa, Hazard is toch echt wel een van de eersten op het wedstrijdblad nu hoor. En bij Everton het mooie weer maken is niet slecht, is ook niet meteen een flutploeg. Zenit is ook gene platte kak, al kon het beter zijn. We hebben genoeg spelersmateriaal waar anderen jaloers op zouden zijn intussen.
Nu is het nog wat afwachten hoe het seizoen verder loopt en dan zien we wie al echte supersterren zijn op het einde. Ik denk dat Hazard een lekker seizoen gaat hebben, alleen helaas dat Mourinho op dit moment coach is bij Chelsea. Ik ben een fan van hem, maar hij is totaal niet iemand die spelers ontwikkeld of verder laat ontplooien.