eurowarriors
Legacy Member
NemesisBE zei:Maak anders van een mug een olifant![]()
J.Brown zei:Daar zijn Belgen heersers in.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NemesisBE zei:Maak anders van een mug een olifant![]()
J.Brown zei:Daar zijn Belgen heersers in.

jeperdejep zei:Batshuayi en Cissé waren een precedent. Als je dan een paar maanden later hetzelfde doet wetende dat het strafbaar is, verdien je imo een zwaardere straf.

Seg manneke, wat is dat nu voor iets? Ik denk dat gij niet echt weet wat een precedent is. Als ik uw definitie moet toepassen dan zal ik u beboeten met 500 euro ipv 50 euro als ge eens 55 rijdt in een zone 50. Want uw pa had vorige maand ook al zo'n boete gekregen!!!jeperdejep zei:Batshuayi en Cissé waren een precedent. Als je dan een paar maanden later hetzelfde doet wetende dat het strafbaar is, verdien je imo een zwaardere straf.
Cpt. Kablammo zei:Seg manneke, wat is dat nu voor iets? Ik denk dat gij niet echt weet wat een precedent is. Als ik uw definitie moet toepassen dan zal ik u beboeten met 500 euro ipv 50 euro als ge eens 55 rijdt in een zone 50. Want uw pa had vorige maand ook al zo'n boete gekregen!!!
Lestienne is belachelijk hard gestraft. Als er een precedent was gevormd door die ene straf van die hoerenlopers (nog erger dan wat Lestienne heeft gedaan), dan hadden ze die strafmaat moeten volgen voor zover de daden vergelijkbaar waren. Als ge plotsklaps gaat verergeren, dan is het niet meer een precedent he, dan is het willekeur.
Gewoon naar huis moeten sturen en volgende keer weer oproepen. Met van die willekeur schiet niemand wat op, integendeel zelfs.

Ik zeg dat nogal vaak tegen vrienden en omgekeerd, maar op het internet zonder smileys komt dat nogal zwaar over.jeperdejep zei:Bedankt om het woordje achterlijk weg te doen, betekent veel voor mij
Ik vind ook wel dat hij te hard is gestrafd, daar zijn we het alleszinds over eens.

Gestrafd verbeteren maar alleszinds niet. Komaan!!!!jeperdejep zei:Bedankt om het woordje achterlijk weg te doen, betekent veel voor mij
Ik vind ook wel dat hij te hard is gestraft, daar zijn we het alleszinds over eens.
Tuninboy zei:En de beste zal wel spelen zeker ?
Général Zantas zei:Ah nee, want Kevin speelt niet :doh: